کد خبر : 1836447 | 11 مرداد 1401 ساعت 13:29 | 9K بازدید | 14 دیدگاه

طاهرخانی: از حمید مطهری انرژی می گیریم

بازیکن نساجی می گوید در تلاش هستند از نتایج خوب سال گذشته در فصل جدید دفاع کنند.

طاهرخانی: از حمید مطهری انرژی می گیریم

به گزارش "ورزش سه"، شاهین طاهرخانی در مورد اردوی نساجی در ترکیه به خبرنگار ما گفت: اردوی خوبی داریم. آب و هوا عالی است و شرایط برای تمرین پرفشار فراهم است. دو جلسه در روز  تمرین می‌کنیم و فکر می‌کنم از نظر شرایط بدنی به شرایط ایده آل رسیدیم.
او در مورد تجربه کار با حمید مطهری، مربی سابق پرسپولیس ادامه داد: آقای مطهری خیلی پر انرژی است و وقت زیادی برای تمرینات می گذارد و به تمرینات خیلی اهمیت می دهد و دوست دارد همیشه با برنامه کار کنیم‌.
این بازیکن در مورد خریدهای جدید توضیح داد: تقریبا تیم سال قبل حفظ شده و بازیکنان خوبی به ما اضافه شدند. برای همه بچه های تیم آرزوی موفقیت می کنم.
طاهرخانی در مورد بازی اولشان در لیگ با تیم مس رفسنجان گفت: از نظر من تیمی بازی را می برد که روحیه برد و از نظر بدنی آماده تر و پرتر داشته باشد. حالا فرقی نمی کند با چه تیمی بازی داریم، مهم تلاش و خواستن است.
وی در مورد هدف نساجی برای سال جدید نظرش را اینگونه بیان کرد: قطعاً تکرار قهرمانی حذفی و جایگاه خوب در لیگ هدف ما است. البته که هدف اول ما سوپرجام است.
طاهرخانی در پایان در مورد بحث تکراری میزبانی نساجی افزود: من فکر می کنم مشکلات حل شده است  و ما می‌توانیم در وطنی و در حضور هواداران‌مان کار را با قدرت استارت بزنیم.

دیدگاه‌ها