کد خبر : 1835073 | 02 مرداد 1401 ساعت 16:25 | 24.6K بازدید | 14 دیدگاه

نگران ثبت خریدهای جدید نیستم

ژاوی: صریح و رک حرف‌ می‌زنم؛ لوا گل‌های زیادی خواهد زد

ژاوی هرناندز تایید کرد که فرانکی دی یونگ اگر بماند باید در دفاع میانی بازی کند!

ژاوی: صریح و رک حرف‌ می‌زنم؛ لوا گل‌های زیادی خواهد زد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بامداد امروز در لاس وگاس توانست با تک گل رافینیا بر رئال پیروز شود و نخستین ال کلاسیکوی فصل را با برد پشت سر بگذارد. در این بازی بارسلونا از خریدهای جدیدش از جمله رابرت لواندوفسکی هم رونمایی کرد.

1729789

ژاوی، سرمربی بارسا در مورد لواندوفسکی گفت:« رابرت یک فوق ستاره جهانی است و در تمام دوران فوتبالش گل های زیادی زده و در بارسا نیز چنین خواهد کرد. او برای آمدن به بارسا فداکاری کرد و خیلی سریع نیز خود را با تیم وفق داده است. او از هر نظر بارسلونا را به تیم بهتری تبدیل می کند.»

1729791

ژاوی در مورد جذب ژول کنده از سویا گفت:« خبر جدیدی در این مورد ندارم. در تیم رقابت بالایی در هر پست وجود دارد و اینجا مثل یک خانواده و یک تیم بزرگ هستیم. هر کسی بیاید، از او استقبال خواهیم کرد. هدف ما بازگشت به فتح جام هاست.»

تبعید فرانک دی یونگ به دفاع میانی:« من رک و صریحم و اهل پیام فرستادن نیستم. با فرانکی در این مورد حرف زده ام. او برای من بازیکن باارزشی است ولی از سوی دیگر باشگاه هم مشکل فرپلی مالی دارد. ببینیم چه خواهد شد ولی برای من فرانکی در پست دفاع میانی یک مهره قابل اتکاست.»

1729790

جذب یک مدافع دیگر:« هر چه مدافع بیشتر داشته باشیم، بهتر خواهد بود. طبعا سطح رقابت بالاتر می رود و این در سال جام جهانی که تعداد بازی ها بیشتر از همیشه است، اهمیت بالایی دارد.»

نگرانی بابت ثبت نام خریدهای جدید:« نگران نیستم. باشگاه در تلاش برای حل این مشکل است و خوشبینم همه خریدها را ثبت کنیم. باشگاه عالی کار کرده و بابت خریدهای خوب جدید ممنونم.»

امید به فصل جدید:« البته هنوز زود است ولی تیم بسیار خوبی داریم. حس حاکم بر تیم مثبت است و هواداران نیز امیدوار به یک فصل خوب هستند.»

دیدگاه‌ها