کد خبر : 1835085 | 02 مرداد 1401 ساعت 17:44 | 13.6K بازدید | 2 دیدگاه

دوئل زخم خورده‌های لیگ ملت‌ها برای رتبه سومی

از ساعاتی دیگر دو تیم ایتالیا و لهستان در رده بندی لیگ ملت‌ها به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دوئل زخم خورده‌های لیگ ملت‌ها برای رتبه سومی

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه به دلیل میزبانی ایتالیا در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها از همان مرحله گروهی صعود آنها قطعی بود اما شاگردان دی جورجی عملکرد فوق العاده‌ای را‌ از خود ارائه دادند و در نهایت دیدارهای گروهی را با کسب رتبه اول به پایان رساندند.

ایتالیا در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل هلند قرار گرفت و در یک بازی نه‌چندان دشوار موفق شد حریف خود را شکست دهد و به نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها صعود کند. با این حال شاگردان دی جورجی در نیمه نهایی به شکل عجیب و ناامیدکننده‌ای در برابر فرانسه شکست خوردند تا از صعود به فینال بازبمانند.

1729819

در سمت مقابل لهستان تیم دوم مرحله گروهی در یک‌چهارم نهایی برابر ایران قرار گرفت و در یک مسابقه بسیار سخت و نزدیک موفق شد تیم ما را با نتیجه ٣-٢ شکست دهد و به نیمه نهایی برسد. شاگردان نیکولا گربیچ در نیمه نهایی همچون ایتالیا در سه ست پیاپی برابر آمریکا شکست خوردند تا این دو تیم راهی دیدار رده بندی شوند.

با این تفاسیر دو تیم ایتالیا و لهستان در حالی امشب در دیدار رده بندی لیگ ملت‌ها مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که هر دوی آنها شکست‌های سنگینی را در نیمه نهایی تجربه کردند و در مسابقه امشب به دنبال این هستند که تورنمنت خود را به شکل خوبی به پایان برسانند.

دیدگاه‌ها