کد خبر : 1835087 | 02 مرداد 1401 ساعت 17:54 | 14.1K بازدید | 2 دیدگاه

جورجینیو:

ماه‌ها اصرار کردم کولیبالی به چلسی بیاید

ستاره ایتالیایی از نقش خود در پیوستن کالیدو کولیبالی به چلسی صحبت کرد.

ماه‌ها اصرار کردم کولیبالی به چلسی بیاید

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دو مدافع ثابت خودش را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از دست داد تا در شرایط سختی برای فصل آینده قرار بگیرد.

1728821

آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن تصمیم گرفتند با پایان مهلت قراردادشان با این باشگاه به‌صورت آزاد راهی رئال مادرید و بارسلونا شوند تا تجربه جدیدی را به‌دست بیاورند. همین باعث شد که مدیران این باشگاه به دنبال جذب مدافع در پنجره نقل و انتقالات باشند و پس از ناکامی در به‌خدمت گرفتن ماتیاس دی‌لیخت از یوونتوس، موفق شدند مالیدو کولیبالی را از ناپولی به جمع بازیکنان‌شان اضافه کنند. 

کولیبالی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه چلسی درباره پیوستن به این تیم گفته بود:« جورجینیو به من پیام داد و از من خواست که به چلسی بیایم.»

1729822

جورجینیو ضمن تایید حرف کولیبالی گفت:« یک سال بود که از او می‌خواستم به چلسی بیاید و خوشحالم در نهایت قبول کرد. کولیبالی مدافع بسیار خوبی است و خوشحالم او را فصل بعد در چلسی می‌بینم. بازی در کنار کولیبالی اتفاق خیلی خوبی است. چلسی قطعا با او تیم قوی‌تری خواهد بود. ما در مسیر درستی هستیم، سخت کار می‌کنیم و باید همین‌طور ادامه دهیم. هرچه بیش‌تر با هم کار کنید، بیش‌تر درک می‌کنید که باید چه کاری انجام دهید، حرکات جدید را یاد می‌گیرید و ذهنیتی برنده ایجاد می‌کنید.»

جورجینیو در ادامه صحبت‌هایش گفت:« فکر می‌کنم کولیبالی بهترین انتخاب ممکن بود و در پایان فصل گفته بودم، اولین نامی که باید در لیست خرید باشد، کالیدو کولیبالی است. او نه فقط در زمین بلکه خارج از زمین نیز مثل یک رهبر است. خواهید دید که او یک مدافع درخشان برای چلسی خواهد بود.»

دیدگاه‌ها