کد خبر : 1835105 | 02 مرداد 1401 ساعت 20:40 | 44.7K بازدید | 5 دیدگاه

ادن هازارد:

من و سرنوشت گرت بیل؟ خودم را در رئال ثابت می‌کنم

ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی تحت فشار قرار گرفت تا به این سوال پاسخ دهد که آیا ممکن است مثل گرت بیل راهی لیگ MLS آمریکا شود؟

من و سرنوشت گرت بیل؟ خودم را در رئال ثابت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد زمانی که با یک انتقال بزرگ راهی رئال مادرید شد انتظارهای زیادی در دل هواداران این تیم به‌وجود آورد. انتظار می‌رفت ستاره بلژیکی در این تیم به یکی از بزرگان تبدیل شده و جای خالی کریستیانو رونالدو را پر کند.

اما گذشت زمان بر وفق مراد هازارد پیش نرفت و او به هیچ‌وجه نتوانست در حد و اندازه انتظارها ظاهر شود. مصدومیت‌های متعدد و آماده نبودن‌های گاه و بی‌گاه هازارد باعث شد او از ستاره‌‌ای با آینده درخشان به فوتبالیستی تبدیل شود که فوتبالش پایان یافته تلقی شود.

1729872

هازارد که این روزها به‌همراه رئال مادرید در تور آمریکا به سر می‌برد در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی تحت فشار قرار گرفت تا به این سوال پاسخ دهد که آیا ممکن است مثل گرت بیل‌، ستاره سابق رئال مادرید، راهی آمریکا شود تا در لیگ MLS به میدان برود؟

از قرارداد هازارد با رئال مادرید دو سال دیگر باقی مانده و هازارد در این مصاحبه اصرار داشت که تا پایان قراردادش هیچ قصدی برای جدایی از این تیم بزرگ اسپانیایی ندارد. اما خبرنگار شبکه ESPN اصرار داشت هازارد را با گرت بیل مقایسه کند، ستاره دیگری که بعد از شکرآب شدن رابطه‌اش با هواداران رئال در نهایت چاره‌ای جز جدایی نداشت و در نهایت سر از لیگ MLS درآورد.

1728213

هازارد در این مصاحبه درباره آینده‌اش گفت:" من به آینده دور خیلی فکر نمی‌کنم. فعلا همه تمرکزم روی فصل بعدی است. من تا دو سال دیگر قرارداد دارم. بعد از دو سال خواهیم دید چه می‌شود. من آن زمان 33ساله خواهم بود. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه پیش می‌آید.

من می‌خواهم به مردم نشان بدهم که می‌توانم برای این باشگاه بازی کنم. همین. تنها دلیل من برای ترک نکردن رئال این است. من چند فصلی است که خیلی بازی نکرده‌ام. در نتیجه فصل آینده برای من عملا اولین فصلی است که می‌توانم کامل در خدمت تیم باشم. فقط می‌خواهم در زمین نشان بدهم که توان این کار را دارم. تنها هدفم این است".

دیدگاه‌ها