کد خبر : 1835111 | 02 مرداد 1401 ساعت 21:55 | 35.3K بازدید | 11 دیدگاه

ناگلزمان دوباره طعنه زد؛ در ایتالیا چطور تمرین می‌کنند؟

یولیان ناگلزمان در صحبت‌هایی که درباره ستاره جدید بایرن مونیخ، ماتیس دلیخت، داشت؛ حرف‌هایی عجیب درباره روش‌های تمرینی در ایتالیا به زبان آورد که احتمالا یوونتوس را خشمگین خواهد کرد.

ناگلزمان دوباره طعنه زد؛ در ایتالیا چطور تمرین می‌کنند؟

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در روزهای اخیر با اظهارنظرهای خود بارها خبرساز شده است. او در جدیدترین اظهاراتش، به بهانه صحبت درباره آمادگی بدنی خرید جدید باشگاه، ماتیس دلیخت، ادعاهایی درباره روش‌های تمرینی در ایتالیا مطرح کرد که به احتمال زیاد باشگاه سابق دلیخت، یوونتوس را عصبانی خواهد کرد.

ناگلزمان در صحبت‌هایی که درباره ماتیس دلیخت مطرح کرد؛ گفت:" من با دلیخت بعد از تمرین خودمان صحبت کردم و او گفت که در چهار سال اخیر هیچ‌وقت چنین تمرین سخت و دشواری را تجربه نکرده. او گفت تمرین‌های تیم قبلی‌اش سخت بوده ولی نه اینقدر سخت".

1728901

بایرن مونیخ دیشب تور آماده‌سازی پیش‌فصل خود در آمریکا را به پایان رساندند و در بازی پایانی خود به مصاف سیتی رفتند و 1-0 شکست خوردند.

ماتیس دلیخت در بازی دیشب بایرن مونیخ مقابل منچسترسیتی، حدود 40 دقیقه در زمین حضور داشت. در پایان این بازی به نظر می‌رسید که او از این حضور 40 دقیقه‌ای خسته شده است.

1728128

ناگلزمان در پایان بازی تایید کرد که مدافع جدید تیمش از نظر آمادگی جسمانی شرایط ایده‌آلی ندارد. او از این فرصت برای طعنه زدن به باشگاه سابق او، یوونتوس، استفاده کرد و گفت:" دلیخت فصل گذشته دقایق زیادی بازی نکرد و من شنیده‌ام که حفظ آمادگی جسمانی در ایتالیا کار چندان ساده‌ای نیست!"

دیدگاه‌ها