کد خبر : 1835113 | 02 مرداد 1401 ساعت 21:56 | 69.3K بازدید | 32 دیدگاه

خروج پرسپولیس از بدنسازی به مقصد لیگ برتر (عکس)

تمرینات پرسپولیس در روزهای اخیر از بدنسازی دور شده و شمایل تاکتیکی بیشتری در آن دیده می‌شود.

خروج پرسپولیس از بدنسازی به مقصد لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس این روزها اردوی آماده سازی خود را در هتل آزادی برپا کرده و بازیکنان به‌صورت دائمی در اختیار کادرفنی هستند و حتی روز گذشته با اتوبوس به‌صورت دسته جمعی راهی ورزشگاه کاظمی شدند.

سرخ‌پوشان که این فصل برخلاف سال گذشته فرصت خوبی برای انجام تمرینات بدنسازی داشتند، توانستند با حضور په‌په لوسادا بدنسازی را در سالن و زمین چمن برگزار کنند و دوره پرفشاری را پشت سر گذاشتند.

1729893

این در حالی است که برخلاف روزهای گذشته، تمرینات این روزهای پرسپولیس بیشتر رنگ و بوی فوتبالی و تاکتیکی گرفته و یحیی گل‌محمدی در تلاش است تا تیم موردنظر خود برای فصل جدید را آماده کند؛ تیمی که باید برای کسب جام قهرمانی با مدعیانی رقابت کند که بیشتر آنها این دوره تمرینی را در کمپ‌های مختلف کشور همسایه، ترکیه، سپری می‌کنند.

باتوجه به تغییرات پرتعداد در فهرست پرسپولیس که ناشی از لیست بلندبالای بازیکنان خروجی و ورودی است، زمان شاید یکی از مولفه‌‎های مهم برای یحیی گل‌محمدی باشد تا بتواند تیمش را برای لیگ بیست و یکم آماده کند و به این سوال پاسخ بدهد که چه بازیکنانی قرار است ترکیب اصلی را تشکیل بدهند؟

1729894

این سوالی است که با بررسی ترکیب‌های سه بازی اخیر سرخ‌پوشان برابر امید پرسپولیس، پیکان و نساجی، نمی‌توان به پاسخش رسید و این گزاره به دست می‌آید که گل‌محمدی در حال آزمایش بازیکنان در پست‌های مختلف است تا به ارنج موردنظر خود برسد و در این بین مصدومیت 5 بازیکن هم باعث شده تا کار برای او دشوار شود.

با این حال باید منتظر ماند و دید در بازی با مس کرمان و سپس ذوب آهن، پرسپولیس چه خواهد کرد؛ با خروج از بدنسازی، انتظار می‌رود نمایش این تیم بهتر و به آنچه یحیی گل‌محمدی وعده‌اش را داده، نزدیک‌تر شود.

1729891
1729892

دیدگاه‌ها