کد خبر : 1835119 | 02 مرداد 1401 ساعت 22:46 | 24.8K بازدید | 6 دیدگاه

صحبت‌های باکایوکو درباره حادثه جنجالی در شهر میلان

پلیس ایتالیا اشتباه کرد، با هفت‌تیر تهدیدم کردند

تیمو باکایوکو، هافبک باشگاه چلسی، برای اولین‌بار درباره ماجرای دستگیری‌اش در شهر میلان، که به دلیل اشتباه‌گرفتن او با فردی دیگر اتفاق افتاد، صحبت کرد.

پلیس ایتالیا اشتباه کرد، با هفت‌تیر تهدیدم کردند

به گزارش "ورزش سه"، تیمو باکایوکو، هافبک فرانسوی باشگاه چلسی، به‌صورت قرضی در آث میلان بازی می‌کند. او دو هفته پیش در شهر میلان، از سوی پلیس با فرد دیگری اشتباه گرفته شده و به صورتی خشونت‌آمیز دستگیر شد.

باکایوکو فصل گذشته را به‌صورت قرضی در آث میلان بازی کرد و حالا به چلسی بازگشته و مشخص نیست که آیا فصل آینده را هم در میلان توپ خواهد زد، روانه تیم دیگری خواهد شد یا در چلسی به فوتبال بازی کردن ادامه خواهد داد.

1729898

او دو هفته پیش درحالی‌که در حاشیه شهر میلان رانندگی می‌کرد توسط پلیس دستگیر شد. او حالا برای اولین‌بار درباره حادثه صحبت کرده و از نحوه برخورد پلیس ایتالیا به‌شدت انتقاد کرد.

هافبک فرانسوی چلسی در این‌باره گفت:" انسان جایز‌الخطا است و من مشکلی با این ندارم. ولی با روشی که پلیس میلان استفاده کرد مشکل دارم. آنها خیلی تند رفتند. فقط کافی بود از من مدارک هویتی‌ام را بخواهند. چرا این کار را نکردند؟

در ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی پخش شد همه ماجرا دیده نمی‌شود. شما فقط آرام‌ترین بخش ماجرا را دیدید. تا به خودم آمدم دیدم لوله تفنگ از فاصله یک متری به سمت من نشانه رفته شده. آنها بدون‌شک جان ما را در معرض خطر قرار دادند. این اشتباه است. من اگر آرامش خودم را حفظ نکرده بودم ممکن بود عواقب خیلی بدی داشته باشد".

1638869

دیدگاه‌ها