کد خبر : 1835120 | 02 مرداد 1401 ساعت 23:00 | 82.6K بازدید | 21 دیدگاه

هدیه تولد مسی، رونالدو و نیمار به فرزندان هالک برزیل

سه اسطوره بزرگ فوتبال، مسی، نیمار و رونالدو با فرزندان هالک، مهاجم برزیلی، تماس گرفتند تا به‌صورت تصویری تولد آنها را تبریک بگویند.

هدیه تولد مسی، رونالدو و نیمار به فرزندان هالک برزیل

به گزارش "ورزش سه"، فرزندان یک فوتبالیست اهل برزیل که به هالک معروف است، یکی از جالب‌ترین هدیه‌های تولد را در روز تولدشان دریافت کردند. تماس تصویری از طرف سه نفر از بزرگترین اسطوره‌های فوتبال مدرن: لیونل مسی، نیمار و کریستیانو رونالدو.

دو فرزند هالک، مهاجم برزیلی باشگاه اتلتیکو مینیرو، در روزهای گذشته جشن تولد خود را برگزار کردند. یان 14ساله و تیاگوی 12ساله دو فرزند این فوتبالیست برزیلی هستند.

1729900
فرزندان هالک برزیلی که این هدیه تولد جالب را دریافت کردند

هالک برای اینکه تولدی هر چه جادویی‌تر برای دو فرزندش تدارک ببیند با هم‌تیمی‌اش در تیم ملی برزیل، نیمار، صحبت کرد و از او خواست برای شاد کردن دو فرزندش با آنها تماس تصویری بگیرد. او در ادامه همین درخواست را از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو داشت. درخواست‌هایی که از سوی این سه اسطوره با موافقت روبه‌رو شد.

1729901

مهاجم برزیلی در این‌باره گفت:" چند روز پیش تولد دو فرزند من، یان و تیاگو، بود. یان چهارده ساله است و تیاگو 12ساله. آنها به من گفتند کادوی عادی نمی‌خواهند و به دنبال هدیه‌های گران نیستند. خواسته‌شان این بود که کادویی غیرعادی و شگفت‌انگیز داشته باشند.

چون می‌دانستم یان و تیاگو شیفته فوتبال هستند؛ به این نتیجه رسیدم هیچ چیز بهتر از این نیست که بزرگترین فوتبالیست‌ها تولدشان را تبریک بگویند. از اسطوره‌های بزرگ فوتبال و دوستانم، نیمار، لیونل مسی و کریستیانو واقعا سپاسگزارم.

دیدگاه‌ها