کد خبر : 1835147 | 03 مرداد 1401 ساعت 09:31 | 22.7K بازدید | 1 دیدگاه

درخواست اسطوره رم: پیراهن دیبالا را به من هدیه بدهید!

دنیله ده‌روسی، اسطوره باشگاه رم، درخواست جالبی برای هدیه تولدش از مدیران این باشگاه داشته است.

درخواست اسطوره رم: پیراهن دیبالا را به من هدیه بدهید!

به گزارش "ورزش سه"، دیبالا پس از پایان قراردادش با یوونتوس از این باشگاه جدا شد و تصمیم گرفت پیراهن رم را برای فصل آینده به تن کند. 
این اتفاق در حالی رخ داد که بسیاری انتظار داشتند او خیلی زود پس از ترک یووه، قراردادی را با اینتر به امضا برساند اما بازگشت روملو لوکاکو و تعلل اینتر باعث شد که این بازیکن از چنین اقدامی منصرف شود. 
هرچند گفته می‌شود که ژوزه مورینیو نیز در تماسی که با او گرفت و صحبت‌هایی که مطرح کرد، نقش مهمی در این انتقال داشت. 
در هر حال، دیبالا از فصل آینده با پیراهن رم به میدان خواهد رفت و به نظر می‌رسد که از همین حالا جایگاه ویژه‌ای بین هواداران جالوروسی و این باشگاه پیدا کرده است. 

1729485
روز گذشته تولد 39 سالگی دنیله‌ ده‌روسی بود که عملا تمام دوران فوتبالش را در باشگاه محبوب شهر محل تولدش سپری کرد تا این که در سال 2019 برای مدتی کوتاه از این تیم جدا شد. 
حساب‌های باشگاه رم در شبکه‌های اجتماعی تولد او را تبریک گفتند و ده‌روسی پاسخ جالبی در اینستاگرام به این تبریک داد. او نوشت:« از شما بسیار ممنون هستم. دلم واقعا برای شما تنگ شده است. دوستان! لطفا می‌توانید حدود 20 پیراهن دیبالا را برای من بفرستید؟ با این که دیگر بازی نمی‌کنم اما مردم همچنان از من درخواست دریافت پیراهن دارند. ممنونم.»
گفته می‌شود دیبالا موفق شده رکوردی قابل توجه را در زمینه فروش پیراهنش در رم به ثبت برساند و بعضی از منابع خبری ایتالیا حتی مدعی شدند که پیراهن او سریع‌تر از پیراهن کریستیانو رونالدو وقتی برای اولین بار به یوونتوس آمده بود به فروش رفته است.

دیدگاه‌ها