کد خبر : 1835163 | 03 مرداد 1401 ساعت 10:57 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

نامه اعتراضی قنبرزاده به صالحی امیری(عکس)

منصور قنبرزاده در نامه‌ای به رییس کمیته ملی المپیک از غیبت باشگاه‌های نفتی در لیست مجمع انتخاباتی این کمیته انتقاد کرد.

نامه اعتراضی قنبرزاده به صالحی امیری(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که روز گذشته جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک برای مشخص کردن برخی نمایندگان حاضر در مجمع انتخاباتی این کمیته تشکیل شد که در پایان از باشگاه‌های آرارات و نساجی به عنوان نمایندگان باشگاه‌های حاضر در مجمع نام برده شد. 
در پی این اتفاق مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت در نامه‌ای به رییس کمیته ملی المپیک نسبت به انتخاب نماینده باشگاه‌های حاضر در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک اعتراض کرد.
قنبرزاده در نامه خود عنوان کرد: طبق اساسنامه کمیته ملی المپیک، نماینده باشگاه ها باید از بین باشگاه های ورزشی فعال در رشته های المپیکی انتخاب شوند که انتخاب هیئت اجرایی مغایر با این بند از اساسنامه است. باشگاه های انتخاب شده در چند سال اخیر در هیچ یک از لیگ های برتر کشوری در رشته های المپیکی فعالیت نداشته اند.
وزارت نفت با تحت پوشش داشتن ۱۵۸ تیم ورزشی در لیگ های مختلف کشوری، بزرگ‌ترین و فعال‌ترین باشگاه های کشور را تحت مدیریت دارد و درخواست می شود جهت رعایت اساسنامه و عدالت در تخصیص نماینده باشگاه ها جهت حضور در مجمع انتخاباتی، انتخاب باشگاه‌ها مورد بررسی و تجدید نظر قرار بگیرد.
این در حالی است که در خصوص انتخاب خبره های ورزشی نیز انتقادهایی مطرح شده و گفته می شود دو گزینه ای که باید در این جلسه رای نیاورده اند.

1729978

دیدگاه‌ها