کد خبر : 1835197 | 03 مرداد 1401 ساعت 13:14 | 14.9K بازدید | 2 دیدگاه

لیگ یک را به لیگ برتر بی‌نظم ترجیح می‌دهم

کاظمی: سالی ده گل را برای تیم‌هایم می‌زنم

یکی از تاثیرگذارترین مهره های ملوان و لیگ یک در سال گذشته با وجود صعود به لیگ برتر ترجیح داد باز هم لیگ یکی باقی بماند.

کاظمی: سالی ده گل را برای تیم‌هایم می‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، حمید کاظمی بهترین گلزن ملوان در سال گذشته از این تیم جدا شد و به خیبر خرم آباد پیوست وی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: طبق اعتمادی که آقای نوری به من داشت و قراردادی که با من بستند قول دادم یک کار بزرگ برایشان انجام دهم و خدا را شکر این اتفاق افتاد. خیلی دوست داشتم آقای گل شوم ولی این اتفاق به خاطر یک سری از مسائل نیفتاد ولی صعود انجام شد و مردم خوب انزلی خوشحال شدند. 
این بازیکن که از ۱۱ گل زده هشت گل سه امتیازی  به ثمر رساند توضیح داد: امتیازاتی که ما آوردیم خیلی کمک کرد و در مقاطع حساس و به لطف خدا و زحمات بچه ها بود. وظیفه من گل زدن است و خدا را شکر اتفاق افتاد. 
کاظمی در مورد علت جدایی از ملوان گفت: قرارداد من دو ساله بود. با توافقی که با آقای نوری داشتیم و یکسری مشکلاتی که از قبل بود که نمی خواهم بازگو کنم تصمیم گرفتم جدا شوم. 
کاظمی در مورد انتخاب خیبر گفت: شرایط خیبر از نظر مربی، کادر فنی و امکانات خوب است. آن ها  خیلی دوست دارند بعد از چند سال که در لیگ یک هستند صعود کند. اینکه آدم در تیم های لیگ برتری باشد که نه سروسامان درستی دارند و نه تشکیلاتی برای من شکل قشنگی ندارد. می‌توانستم به تیم های لیگ برتری بروم ولی به صلاحم نبود. آقای دکتر عبدی مدیرعامل خیبر به بنده لطف داشتند، دو سالی بود که دوست داشتم با ایشان کار کنم و امسال این امر محقق شد.

1566065
او در مورد مدعی صعود بودن خیبر خرم آباد ادامه داد: انشاالله که تیم صعود کند. ما هم آمدیم کمک کنیم ولی تنهایی نمی شود، یک استان باید کمک کند و همه دست به دست هم بدهند که انشاالله تیم صعود کند یا قهرمان شود.
وی در خصوص خط حمله قدرتمند خیبر و اینکه در دو سال گذشته آقای گل از این تیم انتخاب شده و خودش هم به عنوان یک مهاجم گلزن از این حیث می تواند کمک کند توضیح داد: چند مهاجم طراز اول در خیبر حضور دارند و تیم منسجمی داریم. طبق صحبتی که با آقای عبدی و کمالوند کردم متوجه شدم که خیبر تیم بسیار خوبی بسته، انشاالله بتوانیم به هدفی که می‌خواهیم برسیم. اول از همه صعود  مهم است من هر سال ده تا گل را زدم و باید ببینیم امسال چه اتفاقی می‌افتد.
این بازیکن در خصوص آخرین باری که در لیگ برتر حضور داشت گفت: سالی که من مس کرمان بودم در لیگ برتر بودیم. هم دوره آقای عنایتی هستم ایشان مربی شده ولی من هنوز بازی می‌کنم.

دیدگاه‌ها