کد خبر : 1835216 | 03 مرداد 1401 ساعت 15:10 | 22.3K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای کالچومرکاتو

ناامید از دی‌یونگ؛ منچستر به سراغ ستاره لاتزیو رفت

به نظر می رسد منچستریونایتد از فرانکی دی یونگ دور و دورتر می شود و باید به دنبال گزینه جانشین برای او باشد.

ناامید از دی‌یونگ؛ منچستر به سراغ ستاره لاتزیو رفت

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ برای هفته ها گزینه شماره یک منچستریونایتد به منظور تقویت خط میانی بود. اریک تن هاخ، سرمربی جدید یونایتد که در آژاکس سابقه کار با دی یونگ را داشت، اصرار به جذب او دارد ولی ستاره هلندی تمایلی برای جدایی از بارسا نشان نمی دهد و علی رغم تمایل مدیران باشگاه دوست دارد به قراردادش پایبند بماند. دی یونگ تا 2026 با بارسلونا قرارداد دارد و حضور منچستر در لیگ اروپا، مهمترین دلیل عدم علاقه وی برای انتقال به این باشگاه است.

1729861

 منچستر حتی حاضر است 85 میلیون یورو برای او هزینه کند ولی فعلا پاسخ مثبت را دریافت نکرده تا به سراغ گزینه های دیگر خود برود. طبق ادعای کالچومرکاتو، منچستر حالا گزینه سرگی میلینکوویچ ساویچ را جدی تر بررسی می کند. ستاره 27 ساله صرب لاتزیو  که تا 2024 با این باشگاه قرارداد دارد، هدف بعدی منچستریونایتد است. 

1710388

بازیکنی که سال 2015 از خنک بلژیک به لاتزیو پیوست و در 7 سال گذشته موفق به زدن 58 گل برای باشگاه آبی پوش رم شده است. طبق این گزارش، جذب میلینکوویچ ساویچ برای یونایتد ارزان تر از دی یونگ تمام خواهد شد و لاتزیو حاضر است با 70 میلیون یورو به این بازیکن مجوز جدایی بدهد. امروز رسانه های اسپانیایی ادعا کردند، بارسا به دی یونگ گفته است که در صورت کاهش 50 درصدی دستمزدش، ماندنی خواهد بود. در واقع دی یونگ اگر با این درخواست موافقت کند، یونایتد مذاکرات رسمی با لاتزیو برای میلینکوویچ ساویچ را شروع خواهد کرد.

دیدگاه‌ها