کد خبر : 1835221 | 03 مرداد 1401 ساعت 15:35 | 3.3K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش:

همیلتون در AcCobra؛ مدافع طبیعت برضد محیط‌زیست

حواشی پیرامون تصاویر جدید لوئیس همیلتون، راننده فرمول یک انگلیسی زیاده شده است.

همیلتون در AcCobra؛ مدافع طبیعت برضد محیط‌زیست

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس همیلتون نیز مثل هر انسانی ممکن است دچار تناقضاتی شود. این روزها همیلتون به دلیل عکس هایی که اخیرا در اینستاگرام منتشر کرده و او را در حال رانندگی ماشینی که احتمالا متعلق به خودش است، نشان می دهد، زیر سوال می برند.

1730069

در مورد راننده مشهور انگلیسی فرمول یک، چیزی که ما را شگفت زده می کند این است که او یک مدافع سرسخت طبیعت و محیط زیست است و هر از چند گاهی در شبکه های اجتماعی خود عواقب ویرانی محیط زیست را نشان می دهد. او مشوق انسان ها به مراقبت از طبیعت و فضای سبز است ولی تصاویر جدید او متناقض با این قضیه هستند.

استفاده معمول از مرسدس برقی
همیلتون معمولا از یک مرسدس بنز برقی که همیشه توسط فیزیوتراپیست جدایی ناپذیرش، آنجلا کالن نیوزلندی هدایت می شود، استفاده می کند. او حتی هواپیمای شخصی خود را چند سال پیش به دلایل محیط زیستی فروخت(عجیب است چون هنوز با هواپیمای خصوصی اجاره ای سفر می کند).

1730070

نکته قابل توجه اینکه، او تصاویری را در اینستاگرام منتشر کرده است که در آنها پشت فرمان یک خودروی "AC Cobra" دیده می شود. خودرویی که اصلا اکولوژیک نیست. این خودرو بسیار فراتر از استاندارد آلایندگی است، نه فقط به خاطر قدیمی بودنش، بلکه به خاطر V8 بودن موتور.

1628791
 

خیانت به مرسدس

به همه اینها باید این را اضافه کنیم که رانندگان فرمول یک(حداقل در انظار عمومی) با اتومبیل هایی از برندهایی که برای آن مسابقه می دهند یا حداقل با مدل سازنده هایی که موتورهای تک سرنشین خود را ارائه می دهند، دیده شوند ولی همیلتون اینجا با خودروی انگلیسی AC مانور می دهد.

AC Cobra یک خودروی اسپورت است که بین سال‌های 1962 تا 1966 تولید شد و به موتورهای فورد مجهز بود که عملکرد فوق العاده ای را ارائه می‌کرد: 298 کیلومتر در ساعت و 4.3 ثانیه از 0 تا 100 به لطف قدرت‌های تا 485 اسب بخار و سبکی فوق العاده آن.

دیدگاه‌ها