کد خبر : 1835222 | 03 مرداد 1401 ساعت 15:36 | 3K بازدید | 1 دیدگاه

سون: با کین می‌خواهیم رکوردمان را بهتر کنیم

سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام، به رقبای لیگ برتری هشدار داد که قصد دارد به همراه هری کین، زوجش در خط حمله تیم لندنی، رکورد گلزنی جدیدی به جا بگذارد.

سون: با کین می‌خواهیم رکوردمان را بهتر کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سون و کین تاکنون در مجموع 41 گل با همکاری هم در لیگ برتر به ثمر رساندند که رکوردی در فوتبال انگلیس محسوب می شود؛ رکوردی که پیش از آن با 36 گل در اختیار زوج فرانک لمپارد- دیدیه دروگبا بود اما این ستاره کره ای اعلام کرد که به همراه کاپیتان تیمش به دنبال بهبود این رکورد در فصل پیش رو است.
او در گفتگو با نشریه جی‌کیو گفت:" من مصاحبه کین را دیدم که گفته بیشتر با من وقت می گذراند تا با همسرش. البته این یک واقعیت است. من هم بیشتر با کین در زمین بازی وقت می گذرانم تا در خانه با والدینم. 
ما واقعا به هم نزدیک هستیم. ما خیلی خوب همدیگر را درک می کنیم و همچنین می دانیم که در خارج زمین چطور هستیم. کین و من هر دو می دانیم که دیگری چه چیزهایی دوست دارد. این واقعا خاص است.

1730072

ما تا به حال 41 گل با همکاری هم به ثمر رسانده‌ایم. چیزی که در مورد من و کین مشترک است، این است که حریص هستیم و اشتیاق زیادی برای پیشرفت داریم. حتی فراتر از مهارت های فوتبال، ذهنیت ما شبیه هم است. 
من می خواهم به ثبت این رکورد که با هم تیمی‌ام رقم زدیم، ادامه بدهم؛ هرچند رکورد ما روزی شکسته خواهد شد. حتی زمانی که تمرین می کنیم، اگر یکی از ما پاس گلی به دیگری بدهد، به شوخی می گوییم "هی، این چهل و دومین گل ما بود؟"
 

دیدگاه‌ها