کد خبر : 1835288 | 03 مرداد 1401 ساعت 20:20 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ کین به شایعات؟ در تاتنهام همه‌چیز خوب است

هری کین، کاپیتان تاتنهام، در مصاحبه با وب‌سایت رسمی باشگاه از شرایط تیمش در اردوی پیش‌فصل ابراز رضایت کرد.

پاسخ کین به شایعات؟ در تاتنهام همه‌چیز خوب است

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره آینده هری کین منتشر شد و رسانه‌های زیادی مدعی بودند احتمال جدایی او از این تیم در تابستان جاری بالا است ولی وب‌سایت باشگاه تاتنهام امروز مصاحبه‌ای با کین انجام داد تا پاسخی به این شایعات بدهد.

هری کین در مصاحبه با وب‌سایت تاتنهام از اردوی پیش‌فصل تیمش ابراز رضایت کرد و گفت تاتنهام آماده است فصل جدید را با قدرت تمام آغاز کند.

بر اساس شایعات اخیر، بایرن مونیخ که به‌خاطر از دست دادن رابرت لواندوفسکی، نگران خط حمله‌اش در فصل آتی است، به دنبال شکار یک مهاجم گلزن می‌گردد که بتواند به‌عنوان یک مهاجم کلاسیک ایفای نقش کند. به این‌منظور بایرنی‌ها هری کین را هدف گرفته‌اند. اولیور کان، رئیس باشگاه بایرن، اخیرا صحبت‌هایی کرد که موجب تقویت این شایعات شد. کان از هری کین به‌عنوان مهاجمی واقعا درجه‌ یک یاد کرد که رویای آینده باشگاه آلمانی است.

البته تاتنهامی‌ها هم در مقابل این حملات بی‌کار ننشستند و آنتونیو کونته، سرمربی اسپرز، که به هیچ‌وجه مایل به از دست دادن کاپیتان تیمش نیست، پاسخ تندی به بایرن مونیخی‌ها داد.

1684378

هری کین در مصاحبه امروز خود که تلاشی از طرف باشگاه تاتنهام برای تکذیب شایعات بود؛ گفت:" ما داریم به آمادگی خوبی دست پیدا می‌کنیم. بعد از هر بازی تدارکاتی احساس می‌کنیم از نظر بدنی آماده‌تر هستیم و بعد از هر جلسه تمرینی‌، مشخص است که تیم شرایط بهتری پیدا می‌کند.

ما الان شرایط خوبی داریم. چند بازیکن خیلی خوب به تیم اضافه شده. از شروع اردوی تابستانی سخت تلاش کرده‌ایم و مربی‌مان در این مدت فوق‌العاده بوده. تیم و کادر فنی واقعا در شرایط خوبی هستند. اما مهم این است که با شروع فصل خودمان را ثابت کنیم. ما یک سال طولانی در پیش داریم. این فصل مثل ماراتونی است که در میانه راه به‌خاطر جام جهانی تعطیل می‌شود. ولی در تاتنهام همه چیز در مسیر درست حرکت می‌کند و هم ما و هم هواداران احساس خوبی دارند".

دیدگاه‌ها