کد خبر : 1835305 | 03 مرداد 1401 ساعت 20:58 | 71.2K بازدید | 4 دیدگاه

نمایش نیمار و امباپه؛ پنالتی با مکث طولانی(عکس)

نیمار و امباپه در جریان پیروزی 6-2 پاری‌‌سن ژرمن مقابل گامبا اوزاکا دو ضربه پنالتی را به شکلی عجیب، با تعلل و مکث طولانی وارد دروازه کردند.

نمایش نیمار و امباپه؛ پنالتی با مکث طولانی(عکس)

ثبه گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن ژرمن امروز در ژاپن، در آخرین روز تور تابستانی خود در این کشور، در یک بازی دوستانه به مصاف گامبا اوزاکا رفت و با درخشش ستاره‌های خود موفق شد حریف را 6-2 شکست دهد.

از 6 گل پاری‌سن ژرمن در این مسابقه دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. نیمار در دقیقه 32 گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و کیلیان امباپه هم در دقیقه 86 پشت پنالتی ایستاد تا ششمین گل PSG را وارد دروازه اوزاکا کند.

یکی از نکات جالب توجه این بازی، نحوه به ثمر رسیدن این دو ضربه پنالتی بود. هم نیمار و هم امباپه وقتی پشت توپ ایستادند تا پنالتی‌های خود را شلیک کنند، با حرکاتی آرام به سمت توپ حرکت کرده و بعد از مکثی طولانی به توپ ضربه زدند.

1730183
پنالتی نیمار

نوع حرکات نیمار و امباپه به شکلی بود که به نظر می‌رسید این دو پیش از شروع بازی با هم هماهنگ کرده بودند تا اگر در جریان بازی صاحب پنالتی شدند، در حرکاتی شبیه به هم، پنالتی‌های خود را شلیک کنند.

1730184
پنالتی امباپه با حرکاتی شبیه به پنالتی قبلی نیمار

سوال اینجا است که آیا نیمار و امباپه، با شروع فصل جدید و در مسابقات رسمی هم جرات این را خواهند داشت که وقتی پشت ضربه پنالتی می‌ایستند، ضربات‌شان را به این شکل عجیب و نمایشی به سمت دروازه حریف شلیک کنند؟

دیدگاه‌ها