کد خبر : 1835307 | 03 مرداد 1401 ساعت 21:55 | 29.9K بازدید | 5 دیدگاه

پایان سه سال دوری؛ بازگشت یوونتوس به FIFA 23

سازنده بازی FIFA 23 با باشگاه یوونتوس به توافق رسید تا بعد از سه سال غیبت، نام این تیم پرطرفدار دوباره به این بازی محبوب کامپیوتری برگردد.

پایان سه سال دوری؛ بازگشت یوونتوس به FIFA 23

به گزارش "ورزش سه"، بازی FIFA 23 رسما اعلام کرد که در نسخه جدید این بازی باشگاه یوونتوس بار دیگر به‌عنوان یکی از تیم‌ها در بازی حضور خواهد داشت و هواداران این باشگاه پرطرفدار می‌توانند با تیم محبوب‌شان، بیانکونری، بازی کنند.

این در حالی است که در سه سال گذشته، یوونتوس در میان تیم‌های حاضر در بازی کامپیوتری FIFA حضور نداشت. در سه نسخه قبلی این بازی، باشگاه یوونتوس به جای نام اصلی‌اش با نام پیمونته کالچیو حضور داشت. چرا که یوونتوس به جای امضای قرارداد با سازنده سری بازی‌های FIFA که توسط EA Sports ساخته می‌شود، با شرکت رقیب یعنی Konami قرارداد بست و رسما از پروژه بازی‌های FIFA کنار کشید.

1730187

FIFA 23 آخرین نسخه این بازی محبوب است و باشگاه یوونتوس از امسال دوباره به بازی محبوب گیمرها برخواهد گشت.

باشگاه یوونتوس در سال 2019 قراردادی رسمی با شرکت کونامی امضا کرد. این شرکت تولیدکننده بازی مشابهی به نام Pro Evolution Soccer است. در نتیجه کمپانی EA Sports دیگر نمی‌توانست در بازی خود از اسم یوونتوس استفاده کند.

شرکت EA Sports برای دور زدن این محدودیت، تیم یوونتوس را از فهرست تیم‌های خود حذف نکرد ولی به جای نام باشگاه از یک نام خیالی به نام پیمونته کالچیو استفاده کرد.

اما قرارداد یوونتوس با کمپانی کونامی امسال تابستان به پایان رسید و راه را برای بازگشت یوونتوس به سری بازی‌های FIFA باز کرد. با اعلام رسمی کمپانی EA Sports بین این شرکت و یوونتوس درباره بازگشت بیانکونری به این سری بازی‌ها توافق انجام شده و هواداران یووه از این پس می‌توانند تیم محبوب‌شان را با نام خودش انتخاب کرده و بازی کنند.

1730188
شرکت EA Sports اعلام کرد یوونتوس از نسخه بعدی بازی‌های فیفا به این سری گیم محبوب برخواهد گشت

دیدگاه‌ها