کد خبر : 1835320 | 03 مرداد 1401 ساعت 23:53 | 23.3K بازدید | 2 دیدگاه

خانه‌تکانی در خط میانی یوونتوس؛ آرتور هم می‌رود

یک هافبک دیگر به‌زودی یوونتوس را ترک می‌کند؛ بر اساس گزارش‌ها، آرتور، ستاره برزیلی بیانکونری راهی والنسیا خواهد شد.

خانه‌تکانی در خط میانی یوونتوس؛ آرتور هم می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، کادر فنی یوونتوس ظاهرا به‌دنبال تغییر و تحول اساسی در خط میانی این تیم است. بعد از مشخص شدن جدایی آرون رمزی از بیانکونری حالا از ایتالیا خبر می‌رسد که آرتور، ستاره برزیلی خط میانی یووه هم به‌زودی این تیم را ترک کرده و راهی والنسیا خواهد شد.

هنوز مشخص نیست کادر فنی یوونتوس بعد از جدایی این هافبک‌ها برای پر کردن جای خالی آنها چه خواهد کرد. برخی رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند بعد از قطعی شدن جدایی آرون رمزی و آرتور، بیانکونری برای جذب لئاندرو پاردس از پاری‌سن ژرمن تلاش خواهد کرد.

1730222

شبکه اسکای ایتالیا مدعی شد در ساعات گذشته تماس‌هایی بین دو باشگاه یوونتوس و والنسیا برای انتقال آرتور به تیم اسپانیایی انجام شده است.

این شبکه مدعی است والنسیا به جذب آرتور علاقه‌مند است و این‌بار برای رسیدن به هدفش با مخالفت یووه مواجه نخواهد شد. این شبکه همچنین اعلام کرد کادر فنی یوونتوس با توجه به جدایی رمزی و آرتور، به‌خدمت گرفتن پاردس را به مدیریت باشگاه پیشنهاد داده است.

پاردس سابقه بازی در سری آ را دارد. او در لیگ ایتالیا پیراهن رم، کیه‌وو و امپولی را به تن کرده بود. این هافبک دفاعی آرژانتینی سپس راهی لیگ روسیه شد و از آنجا به فرانسه رفت و بازیکن پاری‌سن ژرمن شد.

دیدگاه‌ها