کد خبر : 1835321 | 03 مرداد 1401 ساعت 23:59 | 24.7K بازدید | 17 دیدگاه

وینیسیوس جونیور:

لذت گلزنی در فینال CL با هیچ‌چیز قابل مقایسه نیست

وینیسیوس جونیور، زننده گل پیروزی‌بخش رئال در فینال چمپیونزلیگ، می‌‌گوید بعد از آن گل حس و حالی داشت که مطمئن است در تمام عمرش دیگر هرگز تجربه نخواهد کرد.

لذت گلزنی در فینال CL با هیچ‌چیز قابل مقایسه نیست

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی رئال مادرید، در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان، مهم‌ترین گل دوران فوتبالی خود را به ثمر رساند. گلی که قهرمانی رئال در این رقابت‌ها را به‌دنبال داشت. او می‌گوید بعد از باز کردن دروازه لیورپول حسی و حالی داشت که اطمینان دارد تا پایان عمر دیگر تجربه‌ نخواهد کرد.

وینیسیوس فصل پیش در مراحل حذفی لیگ قهرمانان، ستاره درخشان رئال مادرید بود. با اینکه بیشتر ستایش‌ها بابت قهرمانی رئال در این رقابت‌ها نصیب کریم بنزما شد اما این وینیسیوس بود که با گل حیات‌بخشی که در فینال به ثمر رساند جام را برای تیمش به‌دست آورد.

1730223

مهاجم برزیلی امروز ‌مقابل رسانه رسمی باشگاه رئال مادرید نشست. وینیسیوس در این مصاحبه گفت:" بعد از فصل درخشانی که پشت سر گذاشتیم، حق‌مان بود که با پیروزی در فینال مزد زحمات‌مان را بگیریم. من پانزده سال است که فوتبال بازی می‌کنم ولی یک فوتبالیست نمی‌تواند مطمئن باشد که همیشه در فینال‌ها بازی می‌کند. به همین دلیل هدف من این بود که از فینال چمپیونزلیگ تا حد ممکن لذت ببرم. لذتی که از گلزنی مقابل لیورپول به من دست داد آنقدر شیرین بود که مطمئنم تا آخر عمرم دیگر هرگز تکرار نخواهد شد.

فقط کسانی که در چمپیونزلیگ و در چنین مسابقات بزرگ و حساسی گلزنی کرده‌اند می‌فهمند من چه می‌گویم. واقعا بی‌نظیر و شگفت‌انگیز است. نمی‌دانم برای توصیفش از چه کلماتی استفاده کنم. فقط کسانی که با فوتبال زندگی کرده‌اند و مثل ما در فصل گذشته فراز و نشیب‌های عجیب این ورزش را پشت سر گذاشته‌اند می‌توانند درک کنند که آن گل چقدر می‌تواند فوتبالیستی مثل من را خوشحال کند.

دیدگاه‌ها