کد خبر : 1835334 | 04 مرداد 1401 ساعت 09:35 | 8.3K بازدید | 23 دیدگاه

کروس: رئال به دنبال فتح همه جام‌هاست

تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید، می‌گوید این تیم برای کسب همه جام‌های ممکن به زمین می‌رود.

کروس: رئال به دنبال فتح همه جام‌هاست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل گذشته موفق شد در کمال ناباوری قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به شکلی دراماتیک به دست آورد و در لالیگا نیز جام قهرمانی را از آن خود کرد. 
این تیم در پنجره تابستانی امسال به جز اورلین شوامنی و آنتونیو رودیگر، خرید دیگری نداشت اما بازیکنان و کادر فنی رئال امیدوار هستند که با همین شرایط باز هم مدعی اصلی قهرمانی در تمامی رقابت‌هایی باشند که در آن به میدان می‌روند و نسبت به این موضوع خوش‌بین هستند. 

1717896

کروس در گفتگو با تلویزیون رئال مادرید اظهار داشت:« من امیدوارم که ما برای تمامی جام‌ها بجنگیم. شما می‌دانید که در رئال مادرید باید برای قهرمانی در تمامی رقابت‌هایی که در آن حضور دارید به میدان بروید، هرچند گاهی چنین چیزی ممکن نیست.»
او با اشاره به بلندپروازی این تیم گفت:« ما جام‌های زیادی در پیش داریم و هرکس ما را می‌شناسد می‌داند که رئال مادرید برای کسب تک تک این جام‌ها به میدان می‌رود. ما هر روز بهتر و بهتر می‌شویم. به سختی برای این فصل تلاش می‌کنیم. حالا باید ریتم خودمان را پیدا کنیم تا برای 10 آگوست که برای اولین جام به میدان می‌رویم آماده باشیم.»
این هافبک آلمانی درباره نقش پیش فصل در آماده‌سازی این تیم اضافه کرد:« ما باید برای دیدارهای مهم آماده باشیم. همیشه همینطور بوده است. این پیش فصل است و ما از اهمیت آن خبر داریم. مهم است که برای همه چیزهایی که در پیش است آماده باشیم چون فصلی بسیار طولانی پیش روی ما قرار دارد.»

دیدگاه‌ها