کد خبر : 1835341 | 04 مرداد 1401 ساعت 10:19 | 9.4K بازدید | 17 دیدگاه

وینیسیوس: قهرمانی در CL حق رئال بود

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، معتقد است که قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا کاملا منصفانه بود.

وینیسیوس: قهرمانی در CL حق رئال بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل گذشته موفق شد با غلبه بر لیورپول در دیدار فینال لیگ قهرمانان، عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند. 
این قهرمانی در حالی به دست آمد که رئال مادرید تمامی مراحل حذفی را یکی پس از دیگری به شکلی دراماتیک پشت سر گذاشت و در نهایت موفق شد برای چهاردهمین بار این جام را به خانه ببرد. 
وینیسیوس در گفتگو با سایت یوفا در این باره اظهار داشت:« بعضی از بازی‌ها بسیار احساسی شدند و ما می‌دانستیم که چطور باید شرایط را به سود خودمان تغییر دهیم. رودریگو به زمین آمد و در فاصله دو دقیقه دو گل زد که ما را به فینال برد. این شاید مهم‌ترین لحظه این رقابت و بازی برابر سیتی بود.»

1722240
او با اشاره به سابقه رئال در فتح لیگ قهرمانان گفت:« این دی ان ای باشگاه رئال مادرید است و این تیم همیشه در دیدارهای بزرگ خودش را به خوبی نشان داده است. ما بازیکنانی داریم که می‌دانند چطور باید از سد دیدارهای مهم در لیگ قهرمانان عبور کرد.»
این ستاره برزیلی درباره عملکرد درخشان و عجیب رئال در این مسابقات اضافه کرد:« پس از یک فصل فوق العاده، قهرمانی در لیگ قهرمانان با پیروزی در فینال حق ما بود. من بیش از 15 سال است که فوتبال بازی کرده‌ام و شما هرگز نمی‌دانید که چه زمانی فرصت بازی در یک فینال را خواهید داشت، بنابراین می‌خواستم بیشترین لذت ممکن را از حضور در این بازی ببرم.»
وینیسیوس درباره گلی که برابر لیورپول به ثمر رساند گفت:« این احساسی غیرقابل تکرار است. تنها کسانی که در چنین دیدارهایی گلزنی کرده‌اند می‌توانند حس من را درک کنند. این غیرقابل توصیف است. شما نمی‌دانید چطور باید آن را ابراز کنید و هیچ راهی برای شرح آن وجود ندارد.»

دیدگاه‌ها