کد خبر : 1835350 | 04 مرداد 1401 ساعت 11:25 | 23.8K بازدید | 15 دیدگاه

ژاوی: نمی‌خواهم جای گواردیولا یا کرویف را بگیرم

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید هرگز فکر گرفتن جای پپ گواردیولا یا یوهان کرویف را نداشته است.

ژاوی: نمی‌خواهم جای گواردیولا یا کرویف را بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی از زمان حضور روی نیمکت بارسلونا موفق شده عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهد و شرایط این تیم را تا حد زیادی بهبود ببخشد. 
این مربی جوان کاتالان حالا امیدوار است که بتواند تیمش را در فصل جدید رقابت‌های لالیگا بار دیگر به روزهای خوب گذشته که خودش نیز نقش مهمی در رقم زدن آنها داشت برگرداند. 
او در گفتگو با آ.اس درباره شرایط بازیکنان مازاد در آستانه شروع فصل جدید اظهار داشت:« مطمئنا جدایی آنها تنها راه است. این بازیکنان باید راه حلی پیدا کنند و این نظر واضح من است که در صحبت با آنها نیز مطرح کردم. ما سعی می‌کنیم به آنها کمک کنیم. آنها پیش از این هم می‌دانستند که شانسی برای بازی در این تیم ندارند و باید به دنبال تیم دیگری باشند.»

1729788


ژاوی درباره دلیل بسیاری از بازیکنان برای پیوستن به بارسا گفت:« بازیکنان از بزرگی این باشگاه، صحبت روشن و واضح با بازیکن و شرایط این تیم صحبت می‌کنند. ما بارسا هستیم و این برای همه جذابیت دارد. هدف امسال ما این است که بار دیگر به اوج برگردیم.»
سرمربی بارسا در پاسخ به این سوال که چطور بازیکنان را برای پیوستن به تیمش متقاعد می‌کند مدعی شد:« من هیچ پروژه‌ای را با خودمان مقایسه نمی‌کنم. من فقط این پروژه را به آنها نشان می‌دهم و کاری می‌کنم که حس کنند مهم هستند. من مدل بارسا را برای آنها توضیح می‌دهم. این جذابیت زیادی برای فوتبالیست‌ها دارد.»
ژاوی درباره این که آیا رویایش گرفتن جای گواردیولاست اضافه کرد:« چنین تصوری ندارم. نمی‌خواهم کرویف یا گواردیولا را شکست دهم. آنها دشمنان من نیستند، من شاگرد پپ هستم و رویایم قهرمانی بارسلونا است. من چنین غرور و تکبری ندارم.»
او همچنین درباره احتمال بازگشت لیونل مسی به بارسا گفت:« او با پی اس جی قرارداد دارد، چنین چیزی غیرممکن است و رییس باشگاه هم قبلا به این موضوع اشاره کرده بود.»

دیدگاه‌ها