کد خبر : 1835353 | 04 مرداد 1401 ساعت 11:42 | 38.1K بازدید | 25 دیدگاه

لواندوفسکی: کسی درباره شکست 2-8 با من حرف نزد

روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، می‌گوید هیچ یک از هم تیمی‌های جدیدش اشاره‌ای به پیروزی 2-8 بایرن برابر این تیم نکرده است.

لواندوفسکی: کسی درباره شکست 2-8 با من حرف نزد

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی پس از مدت‌ها کشمکش با مدیران بایرن بالاخره موفق شد به خواسته‌اش برسد و پیراهن بارسلونا را به تن کند. 
این بازیکن اولین بار در دیدار برابر رئال مادرید پیراهن بارسا را به تن کرد و برای این تیم به میدان رفت و انتظار می‌رود که به یکی از مهره‌های کلیدی ژاوی در فصل 23-2022 تبدیل شود. 
او در گفتگو با روزنامه اسپانیایی آ.اس در پاسخ به این سوال که آیا حضور او شانس بارسا برای قهرمانی در لیگ قهرمانان را افزایش می‌دهد اظهار داشت:« یکی از دلایل من برای پیوستن به این تیم قهرمانی در رقابت‌های مختلف است و لیگ قهرمانان یکی از مهم‌ترین جام‌هاست اما همه چیز باید آرام و قدم به قدم پیش برود.»
این بازیکن لهستانی درباره شرایطش در تیم جدید گفت:« من از همان لحظه اول که وارد اردو شدم احساس بسیار خوبی داشتم. بسیار خوشحال هستم. همه به خوبی از من استقبال کردند و من واقعا احساس رضایت دارم.»

1729655
ستاره سابق بایرن درباره شباهت ژاوی و گواردیولا مدعی شد:« درک این سیستم برای من آسان است چون قبلا چند سال با پپ کار کرده بودم. آنها دو مربی بزرگ هستند که از نظر تاکتیکی بسیار قدرتمند هستند. درک درخواست‌هایی که ژاوی از من دارد برایم بسیار آسان است.»
در طول این مدت بارها به چهار گلی که لواندوفسکی قبلا در لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید به ثمر رسانده اشاره شده است و او در این باره گفت:« فوتبال مربوط به اتفاقات گذشته نیست، بلکه مربوط به کاری است که شما در حال حاضر انجام می‌دهید. چهار گلی که من به رئال زدم مربوط به مدت‌ها قبل است و زمان زیادی از آن گذشته است.»
لواندوفسکی همچنین درباره پیروزی معروف 2-8 بایرن برابر بارسا در لیگ قهرمانان اضافه کرد:« هیچکس این بازی را به یاد ندارد و در صحبت با من به آن اشاره نکرده است.»

دیدگاه‌ها