کد خبر : 1835362 | 04 مرداد 1401 ساعت 12:52 | 24.1K بازدید | 19 دیدگاه

جیمی کاراگر:

هالند بازیکن مهمی برای سیتی در لیگ برتر نیست

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که ارلینگ هالند نقش چندان خاص و مهمی در لیگ برتر برای منچسترسیتی ایفا نخواهد کرد.

هالند بازیکن مهمی برای سیتی در لیگ برتر نیست

به گزارش "ورزش سه"، هالند پس از نمایش خیره‌کننده برای بروسیا دورتموند تصمیم گرفت از این باشگاه جدا شده و به منچسترسیتی ملحق شود. 
حضور این بازیکن در ورزشگاه اتحاد باعث ایجاد هیجان و خوشحالی در بین هواداران این تیم شده و آنها باور دارند که شاگردان پپ گواردیولا بیشتر از هر زمان دیگری قدرتمند و غیرقابل مهار هستند. 
با این حال، کاراگر باور دارد که حضور او در ترکیب سیتی اهمیت خاصی برای این تیم ندارد چون آنها پیش از او نیز تسلط کاملی بر فوتبال داخلی انگلیس داشته و رکوردهای جذاب را از خود به جای گذاشته‌اند. 

1729804

این ستاره سابق لیورپول به تاک اسپورت گفت:« من همچنان فکر می‌‎کنم که سیتی مدعی اصلی قهرمانی در فصل آینده لیگ برتر است اما فکر نمی‌کنم هالند بازیکن سرنوشت‌ساز و مهمی از نظر قهرمانی این تیم در لیگ باشد چون آنها همین حالا هم فاتح لیگ برتر هستند. آنها هر فصل 95 تا 100 امتیاز می‌گیرند  و اگر بخواهند می‌توانند تا 110 امتیاز هم بروند.»
با این حال این مفسر اسکای اسپورت به نقش مهمی که هالند می‌تواند در لیگ قهرمانان برای سیتی بازی کند و آنها را به آرزوی دیرینه‌شان برساند اشاره دارد. 
کارگر در این باره اضافه کرد:« فکر می‌کنم هالند می‌تواند تکه گمشده سیتی در لیگ قهرمانان باشد. اگر او در بازی برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو در زمین حضور داشت، آنها نمی‌باختند و می‌توانستند به فینال بروند. اهمیت حضور هالند در جمع شاگردان پپ گواردیولا در اینجا مشخص می‌شود.»

دیدگاه‌ها