کد خبر : 1835378 | 04 مرداد 1401 ساعت 15:10 | 17.4K بازدید | 4 دیدگاه

مذاکرات مثبت با ارتور ملو

خرید ناکام یوونتوس، شاگرد جدید گتوزو در والنسیا؟

والنسیا با آرتور ملو، هافبک برزیلی یوونتوس به توافق شفاهی رسیده است.

خرید ناکام یوونتوس، شاگرد جدید گتوزو در والنسیا؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه یوونتوس مقدمات خداحافظی با آرتور ملو، هافبک برزیلی، این تیم را فراهم کرده است. یوونتوس قصد قطع همکاری با آرتور را دارد و نام این بازیکن 25 ساله در فهرست بازیکنان یووه در اردوی پیش فصل قرار نگرفت.

1728094

آرتور ملو از دو فصل پیش که در معاوضه با میرالم پیانیچ به یوونتوس پیوست، هرگز نتوانست نظر اعضای کادر فنی این تیم به خصوص ماسیمیلیانو آلگری را جلب کند. او فصل گذشته 20 بازی در سری A انجام داد اما درخششی نداشت و قابل پیش‌بینی بود که او در خط میانی تغییر چهره‌ داده بانوی پیر، جایی نداشته باشد.

اخیرا نشریه کوریره دلواسپورت این موضوع را تایید کرد و نوشت که یووه قصد دارد آرتور را به صورت قرضی به تیمی دیگر بفرستد تا حداقل متحمل ضرری هنگفت نشود. آرتور ملو، در حال حاضر سالانه 5 میلیون یورو از یوونتوس حقوق خالص می‌گیرد که با توجه به نقش کمرنگی که دارد، پرداخت این رقم برای بیانکونری سخت است.

1672417

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، جنارو گتوزو، سرمربی ایتالیایی جدید والنسیا از مدیران باشگاه خواسته تا مقدمات انتقال آرتور را فراهم کنند. آرتور که گفته می شود از آرسنال نیز پیشنهاد دارد، نمی خواهد جام جهانی را از دست بدهد و به دنبال رفتن به تیمی است که در آن فیکس بازی کند. گتوزو به آرتور وعده حضور در ترکیب ثابت را داده و دو طرف پس از توافق شفاهی منتظر پیشرفت مذاکرات با یوونتوس هستند. تنها یک مشکل در راه این انتقال وجود دارد و آن هم به گذرنامه غیراروپایی او بر می گردد. والنسیا تنها یک جای خالی برای سهمیه غیراروپایی دارد و با جذب آرتور باید تنها بازیکنانی با گذرنامه اروپایی جذب کند. والنسیا تاکنون سامی کاستیِخو را از میلان جذب کرده است.

دیدگاه‌ها