کد خبر : 1835382 | 04 مرداد 1401 ساعت 15:37 | 93.1K بازدید | 43 دیدگاه

بازگشت دوباره رضا اسدی به تبریز

تراکتور شماره هشت پرسپولیس را شکار کرد (عکس)

تراکتور در جدیدترین اقدام خود در نقل و انتقالات فصل بیست و دوم با رضا اسدی به توافق دست یافت و این بازیکن را به خدمت گرفت.

تراکتور شماره هشت پرسپولیس را شکار کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتور دقایقی پیش جدیدترین خرید تابستانی خود را معرفی کرد. بر این اساس رضا اسدی با عقد قرارداد رسمی شاگرد قربان بردیف شد.

این هافبک دفاعی بلند قامت که پیش از این سابقه بازی در تراکتور را داشته، فصل گذشته به عنوان یکی از ستاره‌های نقل و انتقالاتی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شد اما علیرغم شرایط عجیبی که پشت سر گذاشت، موفق شد با 4 گل زده و 2 پاس گل، یکی از برترین هافبک‌های این تیم لقب گیرد.

با این حال اسدی که تصمیم خود را برای جدایی از پرسپولیس پیش از پایان فصل گرفته بود، در شرایطی که زمزمه حضورش در لیگ تایلند و همچنین ترکیه نیز وجود داشت و به پیشنهادات داخلی خود پاسخ منفی داده بود، بار دیگر ترجیح داد به کار در فوتبال ایران ادامه دهد و اینبار راهی تراکتور شود.

این در حالی بود که پیش از این یحیی گل محمدی در درخواستی کتبی و حتی مصاحبه‌های خود از تمایل برای تمدید قرارداد با این بازیکن خبر داده بود و از باشگاه خواسته بود در مذاکره با شماره هشت فصل گذشته، قرارداد این بازیکن را بار دیگر تمدید کنند. اما در مذاکراتی که طرفین دنبال کردند، به نتیجه مثبتی برای ادامه همکاری دست نیافتند تا اسدی از پرسپولیس دور شود.

1730305

هافبک شماره هشت و گلزن پرسپولیس در شرایطی که با حضور در ترکیه شایعات مربوط به انتقالش به لیگ این کشور را هم قوت بخشیده بود، در نهایت در خبری جالب توجه از تصویر خود در دفتر باشگاه تراکتور رونمایی کرد و در مذاکره با مدیران این باشگاه، بار دیگر به تبریز بازگشت.

اسدی سابقه بازی در نفت تهران، سایپا، تراکتور، سنت پولتن و پرسپولیس را در کارنامه دارد. او با پیراهن تراکتور نمایش درخشانی در لیگ نوزدهم داشت و قهرمان جام حذفی هم شد. این بازیکن در لیگ بیستم با وجود تلاش تراکتور، تبریز را ترک و لژیونر شد. هافبک جدید تراکتور اما اکنون امیدوار است در فصل جدیدی که پیش رو دارد با بردیف موفق شود شرایط خوبی را دنبال کند و باید دید در جمع پرشورها چه اتفاقی را رقم خواهد زد.

دیدگاه‌ها