کد خبر : 1835388 | 04 مرداد 1401 ساعت 16:01 | 28.9K بازدید | 7 دیدگاه

انتقال ماتیس تل نهایی شد؛

رسمی؛ جانشین لوا در بایرن 17 سال دارد! (عکس)

ماتیس تل، مهاجم جوان و 17 ساله باشگاه رن فرانسه با قراردادی پنج ساله و در مجموع 28.8 میلیون یورویی به بایرن مونیخ پیوست.

رسمی؛ جانشین لوا در بایرن 17 سال دارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی رابرت لواندوفسکی، بایرن مونیخ در روزهای اخیر تلاش زیادی برای جذب یک مهاجم جدید کرد و آنها در نهایت با ماتیس تل، ستاره آینده دار رن فرانسه برای قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو به علاوه هشت میلیون پاداش، به توافق دست یافتند. ماتیس تل در تیم جدید خود شماره 39 را به تن خواهد کرد.

ماتیس تل بعد از نهایی شدن این انتقال گفت: " بایرن مونیخ یکی از بهترین تیم های جهان است. من واقعا منتظر این چالش بزرگ هستم و با تمام توان برای این باشگاه بازی خواهم کرد. مذاکرات با حسن صالح حمیدزیچ و دیگر مسئولان باشگاه بایرن مونیخ واقعا من را تحت تاثیر قرار داد و به سرعت متوجه شدم که واقعا علاقه دارم به مونیخ بروم."

1730310

حسن صالح حمیدزیچ نیز در این رابطه گفت: "ماتیس تل یکی از بزرگترین استعدادهای فوتبال اروپا، مهاجمی بسیار سریع، از نظر فنی قوی و همه فن حریف است. او با تیم زیر 17 سال فرانسه امسال به عنوان کاپیتان تیم قهرمان اروپا شد. ما مدت زیادی است که این بازیکن را زیر نظر داشتیم و اکنون توانسته ایم ماتیس تل را متقاعد کنیم تا قدم های مهم بعدی خود را با ما در مونیخ بردارد. 

ما به این انتقال افتخار می کنیم، زیرا باشگاه های زیادی می خواستند او را به خدمت بگیرند. پیشرفت چنین بازیکن جوان و فوق العاده ای، یک پروژه هیجان انگیز برای همه ماست. البته ماتیس تل به زمان و هماهنگی با ریتم تیم نیاز دارد، اما همه ما متقاعد شده ایم که او روزهای درخشانی در پیش دارد و به ما کمک خواهد کرد"

1730309

دیدگاه‌ها