کد خبر : 1835827 | 08 مرداد 1401 ساعت 09:26 | 23.4K بازدید | 10 دیدگاه

لواندوفسکی: مزخرفات زیادی در بایرن درباره من گفته شد

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، هنوز از حرف‌هایی که درباره او زده شده ناراحت است.

لواندوفسکی: مزخرفات زیادی در بایرن درباره من گفته شد

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی پس از مدت‌ها کشمکش در نهایت به خواسته‌اش برای جدایی از بایرن مونیخ و پیوستن به بارسلونا رسید. 
با این حال، حواشی پیرامون این انتقال پرهیاهو و جنجالی و اظهارات مدیران دو باشگاه درباره آن همچنان ادامه دارد و به نظر نمی‌رسد که به زودی به پایان برسد. 
لواندوفسکی در مصاحبه مفصلی که با ESPN انجام داده است درباره دلیل جدایی‌اش از بایرن گفت:« جدایی من هیچ ربطی به ارلینگ هالند نداشت. من مردی هستم که اگر چیزی برایم خوب نباشد، باز هم برای حقیقت اهمیت بیشتری قائل هستم. من نمی‌خواهم درباره این که دقیقا چه اتفاقی برایم رخ داد صحبت کنم. اما اگر سوال این است که آیا تصمیمم به جدایی به خاطر او بود، باید بگویم نه. پیوستن او به بایرن از نظر من مشکلی نداشت. اما بعضی از افراد حقیقت را به من نگفتند. آنها حرف‌های متفاوتی زدند.»

1729654
او با ابراز ناراحتی از رفتاری که با او شده بود اظهار داشت:« برای من همیشه صادق بودن و درست ماندن اهمیت زیادی داشت و شاید این برای افراد کمی باعث مشکل بود. و در آخر می‌دانم که یک چیزی درست و مطابق شخصیت من پیش نمی‌رفت و من متوجه این موضوع بودم. دیدم و احساس کردم که این زمان خوبی برای ترک بایرن و پیوستن به بارسلونا است.»
این بازیکن لهستانی درباره شرایط در رختکن بایرن اضافه کرد:« من رابطه بسیار خوبی با هم تیمی‌هایم، کادر فنی و مربی تیمم داشتم. و دلم برای همه این چیزها تنگ خواهد شد چون من دوران خوبی را در این تیم سپری کردم و ما فقط در زمین دوست نبودیم، بلکه رابطه ما فراتر از این بود.»
لوا با اشاره به اتفاقاتی که پیش از ترک بایرن افتاد ادامه داد:« در آخر این فصل از زندگی من هم به پایان رسید و من فصل جدیدی را در زندگی آغاز کردم. تمام اتفاقاتی که در چند هفته اخیر پیش از جدایی من از بایرن رخ داد، پر از ‌سیاسی‌کاری هم بود.»
او با ابراز ناراحتی از رفتار مدیران بایرن مدعی شد:« باشگاه سعی کرد این بحث را باز کند که چرا باید من را به باشگاه دیگری بفروشد چون توضیح چنین اتفاقی برای هواداران دشوار بود و من باید چنین چیزی را می‌پذیرفتم حتی با این که مزخرفات زیادی درباره‌ام گفته شد. این مسائل درست نبود اما من می‌دانستم که هواداران حتی در این شرایط هم از من حمایت می‌کنند.»

دیدگاه‌ها