کد خبر : 1835394 | 04 مرداد 1401 ساعت 18:23 | 42.1K بازدید | 9 دیدگاه

گزارش آاس:

شرط رئال برای جذب مهاجم جدید مشخص شد

رئال مادرید احتمالا تا پایان انتقالات تابستانی اقدام به جذب یک مهاجم خواهد کرد.

شرط رئال برای جذب مهاجم جدید مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تا به اینجای انتقالات تابستانی موفق به جذب دو بازیکن شده است. آنتونیو رودیگر به عنوان بازیکن آزاد و برای تقویت خط دفاع جذب شد و اولین شوامنی نیز از موناکو با 80 میلیون یورو راهی رئال شد تا رقیبی سخت و جدی برای کاسیمیرو در خط میانی باشد. در حالی که بسیاری معتقدند رئال نیاز به جذب مهاجم جانشین برای کریم بنزما دارد، اخیرا کارلو آنچلوتی اعلام کرد که تیم او کامل است و نیاز به جذب بازیکنی دیگر نیست.

1729762

طبق گزارش آاس، رئال حالا روی فروش یا انتقال قرضی بازیکنانش تمرکز کرده و به فاصله یک ماه تا پایان انتقالات تابستانی تنها به شرطی اقدام به جذب بازیکن جدید خواهد کرد که حداقل دو بازیکن شوند.

در حال حاضر رئال به ماریانو دیاز اعلام کرده که باید به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد ولی مهاجمی که سال 2018 به عنوان جانشین رونالدو جذب شد و تا 2023 نیز قرارداد دارد، هیچ تمایلی برای جدایی ندارد. به همین دلیل رئال گزینه فروش بورخا مایورال به ختافه را پیش می برد و این بازیکن به زودی جدا خواهد شد.

1726149

 وضعیت مارکو آسنسیو و دنی سبایوس نیز نامشخص است. به هیچکدام پیشنهاد تمدید ارائه نشده و هر دو نیز یک سال دیگر قرارداد دارند. اگر این دو بازیکن در نهایت جدا شوند، رئال مادرید قطعا تا پایان انتقالات تابستانی اقدام به جذب بازیکن جدید خواهد کرد که یکی در پست مهاجم است. مهاجمی که بتواند 10 تا 15 گل در طول فصل را تضمین کند. شواهد از این قرارند که از جمع این 4 بازیکن در نهایت دو نفر رفتنی هستند و به این ترتیب جذب مهاجم نیز اجتناب ناپذیر خواهد بود.

دیدگاه‌ها