کد خبر : 1835401 | 04 مرداد 1401 ساعت 16:49 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

سارا قمی: دیده نمی‌شدم!

دلیل عجیب برای خداحافظی از فوتبال بانوان

همه می‌گفتند چند سال دیگر به حضور در تیم ملی ادامه بده اما من خسته شده بودم.

دلیل عجیب برای خداحافظی از فوتبال بانوان

به گزارش “ورزش سه”، خداحافظی سارا قمی از تیم ملی در سن ۳۴ سالگی پس از آخرین دیدار تیم ملی در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل چین تایپه، غیر منتظره و دور از انتظار بود.

او که سابقه ۱۵ سال پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد در گفت‌و‌گو با “ورزش سه” از دلایل خداحافظی‌ خود می‌گوید.

راستش خسته شده بودم، ۱۵،۱۶ سال حضور مستمر در عرصه ملی و دوری از خانواده مرا خسته کرده بود و این خستگی زمانی دو چندان میشد که تلاش‌مان دیده نمیشد.
گاهی حتی تصمیم می‌گیرم از عرصه باشگاهی نیز خداحافظی کنم اما مربیان بدنسازی به من می‌گویند حداقل ۴،۵ سال دیگر می‌توانی به طور حرفه‌ای بازی کنی.

قمی که از سال ۹۰ تا ۹۴، هر ۴ سال را به طور متوالی خانم گل لیگ برتر شده است در خصوص دیده نشدن ورزش بانوان گله‌مند است، او در ادامه اضافه می‌کند:
گاهی ۶ ماه در اردو ملی حضور داشتیم و هفته‌ای ۱ روز خانواده‌مان را می‌دیدیم و این موضوع باعث آزار ما میشد، خوشبختانه در حال حاضر فوتبال زنان در حال دیده شدن است و تلاش بازیکنان به چشم می‌آید اما در دوره‌ی ما اینطور نبود.

1730332

او که خود یکی از عناصر تنها صعود تیم ملی زنان به جام ملت‌های آسیا در سال گذشته است می‌گوید: صعود به جام ملت‌ها باعث دیده شدن فوتبال زنان شد و از آن پس رسانه‌ها به طور ویژه‌ای به فوتبال زنان نگاه می‌کنند.

قمی در خصوص تمدید قرارداد با نماینده البرز گفت: در ابتدای فوتبالم ۱۳ سال در ملوان بودم و سپس ۲ سال به تیم شهرداری بم اضافه شدم، بعد از آن دوباره به ملوان بازگشتم و بعد از ۱ سال به تیم نماینده البرز پیوستم، در حال حاضر ۳ سال از حضور من در البرز می‌گذرد و احتمال اینکه در سال آینده نیز با این تیم قرارداد ببندم بسیار کم است، اولویت من نزدیک بودن به خانواده‌ است و باید ببینم در ادامه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

(عکس:‌سوگند نظمی)

دیدگاه‌ها