کد خبر : 1835403 | 04 مرداد 1401 ساعت 16:55 | 28.3K بازدید | 8 دیدگاه

مدافع فرانسوی PSG درخواست جدایی داد

پرسنل کیمپمبه، مدافع ملی پوش و فرانسوی پاری سن ژرمن از مدیران این باشگاه خواسته اجازه جدایی او در فصل تابستان را صادر کنند.

مدافع فرانسوی PSG درخواست جدایی داد

به گزارش "ورزش سه"، پرسنل کیمپمبه، مدافع 26 ساله و بومی پاری سن ژرمن در سال های اخیر جایگاهی همیشگی و ثابت در ترکیب این تیم نداشته و قصد دارد در سال برگزاری جام جهانی، فرانسه را به مقصد یک لیگ خارجی ترک کند. دو باشگاه چلسی و یوونتوس در هفته های اخیر برای خرید پرسنل کیمپمبه از پاری سن ژرمن با آنها وارد مذاکره شده اند و خود این بازیکن نیز علاقمند به انتقال به تیمی دیگر برای فصل جدید است.

1698370

نشریه تایمز در گزارشی مدعی شد چلسی برای تقویت خط دفاعی خود هنوز به نتیجه مورد نظر نرسیده و به نظر می رسد ژوئل کونده، مدافع سویا نیز راهی بارسلونا خواهد شد. توماس توخل از زمان حضور روی نیمکت پاری سن ژرمن رابطه خوبی با پرسنل کیمپمبه دارد و خواهان انتقال او به لیگ برتر شده است. یوونتوس نیز بعد از جدایی ماتیس دی لیخت و جورجیو کیه لینی، تا امروز فقط موفق به جذب گلیسون برمر شده و مکس آلگری علاقمند به جذب پرسنل کیمپمبه در فصل تابستان است. 

به نظر می رسد خود این بازیکن تمایل زیادی به جدایی دارد و حتی مدیر برنامه او با باشگاه چلسی نیز مذاکره کرده است. مدیران جدید پاری سن ژرمن از پیشنهادات 60 میلیون پوندی برای فروش این مدافع 26 ساله که از سال 2005 در آکادمی این باشگاه حضور دارد، استقبال خواهد کرد، اما چنین رقم هنگفتی پروسه خرید پرسنل کیمپمبه را برای تیم های مذکور دشوار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها