کد خبر : 1835409 | 04 مرداد 1401 ساعت 17:30 | 15.3K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش:

سیمئونه در ناپولی؛ صید بزرگ در اختیار اسپالتی

جیووانی سیمئونه، فرزند ارشد دیگو سیمئونه از ورونا راهی ناپولی خواهد شد.

سیمئونه در ناپولی؛ صید بزرگ در اختیار اسپالتی

به گزارش "ورزش سه"، جیووانی سیمئونه، فرزند ارشد دیِگو سیمئونه، احتمالاً در سری آ به فوتبالش ادامه خواهد داد. شایعات در مورد مقصد بعدی ال‌چولیتو از هفته ها قبل به گوش می رسد و همه چیز نشان می دهد که او در روزهای آینده با ناپولی قرارداد امضا خواهد کرد.

1730349

از زمانی که جیووانی آرژانتین را به مقصد سری آ ترک کرد، او به عنوان یکی از گلزنان بزرگ لیگ ایتالیا خود را مطرح کرده است. جیو ابتدا پیراهن جنووا را پوشید، سپس به فیورنتینا رفت و از آنجا به کالیاری و هلاس ورونا منتقل شد. برای این تیم ها، جیو در مجموع 71 گل به ثمر رسانده است.
عملکرد عالی جیو، او را به مهاجمی بسیار ارزشمند در اروپا تبدیل کرده است. در هفته های اخیر به نظر می رسید که در نهایت به آرسنال، ویارئال یا سویا می رود، اما او سری آ را ترک نخواهد کرد.

1659425

ناپولی با هدایت لوچانو اسپالتی بهترین موقعیت را برای در اختیار گرفتن خدمات این مهاجم دارد. به گفته روزنامه نگار دنیل لونگو، این بازیکن و تیم ایتالیایی در آستانه رسیدن به توافق نهایی هستند.

هلاس ورونا این فوتبالیست را با مبلغ 10 میلیون یورو به خدمت گرفت و اگرچه او در ابتدا برای فروش او 20 میلیون یورو درخواست کرد اما به نظر می رسد انتقال با مبلغی حدود 17 میلیون نهایی شود. گزینه قرضی با بند خرید اجباری نیز روی میز است.

دیدگاه‌ها