کد خبر : 1835433 | 04 مرداد 1401 ساعت 19:55 | 22.5K بازدید | 2 دیدگاه

زندان لستر برای ستاره بلژیکی؛ جدایی در کار نیست

با اینکه به نظر می‌رسد یوری تیلمانس، ستاره بلژیکی لسترسیتی به یونایتد یا آرسنال منتقل خواهد شد اما صحبتهای اخیر رئیس لستر، جدایی او را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

زندان لستر برای ستاره بلژیکی؛ جدایی در کار نیست

به گزارش "ورزش سه"، در این شکی نیست که یوری تیلمانس، ستاره بلژیکی لستر، می‌خواهد امسال تابستان از این تیم جدا شود و فوتبالش را در تیمی بزرگتر دنبال کند. گفته می‌شود منچستریونایتد و آرسنال خواهان جذب او هستند. اما صحبتهای اخیر رئیس باشگاه لستر، به این معنی است که این احتمال وجود دارد تیلمانس یک فصل دیگر در لسترسیتی ماندگار شود.

1730377

آیاوات سریواداناپرابا، رئیس باشگاه لسترسیتی، مدعی شد بر خلاف همه شایعات تا این لحظه هیچ پیشنهادی برای خرید تیلمانس به دفتر باشگاه واصل نشده است.

از قرارداد ستاره بلژیکی با روباه‌ها یک فصل دیگر باقی مانده است. او به باشگاهش اطلاع داده بود که قصد تمدید قراردادش را ندارد و می‌خواهد لستر را ترک کند. اگر لستر مانع از جدایی او در تابستان امسال شود، سال آینده تیلمانس را به عنوان بازیکن آزاد از دست خواهد داد.

رئیس باشگاه لستر درباره شایعات جدایی ستاره بلژیکی گفت:" هیچ خبری نیست. هنوز هیچ پیشنهادی دریافت نکرده‌ایم. تا این لحظه هیچ پیشنهاد رسمی‌ای به ما نرسیده است".

1730378

این صحبتهای رئیس لستر می‌تواند برای تیلمانس کابوسی تمام‌عیار باشد. او بعد از سه سال و نیم حضور در تیم روباه‌ها مصمم بود امسال تابستان راهی تیمی بزرگتر شود. ستاره بلژیکی در ژانویه 2019 به عنوان بازیکن قرضی از موناکو به لستر پیوست و شش ماه بعد قراردادش با این تیم انگلیسی دائمی شد.

دیدگاه‌ها