کد خبر : 1831878 | 12 تیر 1401 ساعت 20:40 | 16.1K بازدید | 2 دیدگاه

ترس آرسنال از نیوکاسل؛ تیلمانس باید به ما برسد

نیوکاسل به جمع تیم‌های خواهان یوری تیلمانس، ستاره بلژیکی لستر، اضافه شد. این در حالی است که آرسنال او را به‌عنوان مهم‌ترین هدف تابستانی خود در نظر گرفته.

ترس آرسنال از نیوکاسل؛ تیلمانس باید به ما برسد

به گزارش "ورزش سه"، جدایی یوری تیلمانس، هافبک بلژیکی لسترسیتی، از این تیم قطعی به نظر می‌رسد. در حالی‌که آرسنال همه توان خود را برای جذب این پدیده بلژیکی گذاشته اما ورود نیوکاسل به مسابقه برای جذب تیلمانس، باعث نگرانی جدی در مقر توپچی‌ها شده است.

نگرانی آرسنال با توجه به اینکه نیوکاسل حالا با مالکین ثروتمند عربستانی در بازار نقل و انتقالات حضور دارد، بیراه نیست. روزنامه میرر می‌گوید دن اشوورث، مدیر ورزشی نیوکاسل، با باشگاه لستر درباره یوری تیلمانس تماس گرفته. این ستاره بلژیکی از سال 2019 به لستر ملحق شده و در این مدت برای این تیم 158 بازی انجام داده و 24 گل به ثمر رسانده.

1724831

اما نیوکاسل برای جذب تیلمانس با یک مانع مواجه است. نیوکاسلی‌ها باید ستاره بلژیکی را متقاعد کنند که با وجود خط هافبک پرستاره‌ای متشکل از برونو گیمارش‌، جونجو شلوی و جوئلینتون برزیلی، می‌تواند فصل آینده دقایق قابل توجهی در میدان باشد. تیلمانس برای اطمینان از حضورش در جام جهانی با تیم ملی بلژیک، می‌خواهد در تیمی بازی کند که اجازه فیکس بودن را به او بدهد.

نگرانی آرسنال از بابت ورود نیوکاسل به پرونده جذب تیلمانس از این رو جدی است که باشگاه لندنی در ماه ژانویه هم تلاش زیادی برای به‌خدمت گرفتن هافبک بلژیکی لستر کرده بود. از سوی دیگر آرسنالی‌ها در ماه ژانویه تجربه شکست از نیوکاسل در بازار نقل و انتقالات را دارند. آرسنالی‌ها که در ماه ژانویه به‌دنبال خرید گیمارش از لیون بودند در نهایت او را در رقابت با نیوکاسل از دست دادند.

دیدگاه‌ها