کد خبر : 1835442 | 04 مرداد 1401 ساعت 20:40 | 20.4K بازدید | 7 دیدگاه

دورتموند پا پس کشید؛ برلوسکونی تنها مشتری ایکاردی

بوروسیا دورتموند که برای پر کردن جای خالی سباستین هالر به دنبال بازیکن می‌گردد علاقه‌ای به جذب مائورو ایکاردی ندارد.

دورتموند پا پس کشید؛ برلوسکونی تنها مشتری ایکاردی

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند، بعد از اینکه مشخص شد خرید جدیدش، سباستین هالر، به سرطان مبتلا شده است و او را مدتی در اختیار نخواهد داشت در بازار نقل و انتقالات فعال شد تا برای دوران غیبت او جایگزین پیدا کند.

بر اساس اعلام RMC Sport، با اینکه مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن، به این منظور به دورتموند پیشنهاد شده است ولی باشگاه آلمانی علاقه‌ای به جذب او ندارد.

سباستین هالر امسال تابستان از آژاکس به دورتموند پیوست ولی در اردوی پیش‌فصل تیم آلمانی مشخص شد که به سرطان مبتلا است و باید برای پشت سر گذاشتن دوره درمان، مدتی غایب باشد. دورتموند بلافاصله فعالیت برای پیدا کردن جانشین او را آغاز کرد.

1728817

بر اساس گزارشها در آلمان، علت بی‌علاقگی دورتموند به جذب ایکاردی، دستمزد بالای او و مبلغ نجومی درخواستی پاری سن ژرمن است. به خصوص با توجه به اینکه دورتموند بودجه خود را کاهش داده است. آنها در عوض به دنبال جذب گزینه‌ای ارزان‌تر هستند که بتوانند او را به صورت یک‌ساله به خدمت بگیرند.

1730394

در حال حاضر تنها باشگاهی که همچنان علاقه خود را به جذب ایکاردی حفظ کرده است، باشگاه مونزا است. باشگاه متعلق به سیلویو برلوسکونی که اخیرا به سری آ صعود کرد. اما با اینکه رئیس باشگاه مونزا، آدریانو گالیانی، با همسر و ایجنت ایکاردی، واندا نارا، درباره انتقال او صحبت کرده است اما به دلیل قیمت بالا و دستمزد سنگین ستاره آرژانتینی، انتقال او به این تیم ایتالیایی هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

دیدگاه‌ها