کد خبر : 1835453 | 04 مرداد 1401 ساعت 21:53 | 11.7K بازدید | 13 دیدگاه

کار کردن با قلعه‌نویی سخت اما لذت‌بخش است؛

خدابنده‌لو: مهدوی‌کیا تفکر جدیدی را وارد فوتبال کرد

محمد خدابنده‌لو می‌گوید مسئولان باید انتظارات مهدی مهدوی‌کیا را برآورده کنند و سپس به دنبال نتیجه‌گیری باشند.

خدابنده‌لو: مهدوی‌کیا تفکر جدیدی را وارد فوتبال کرد

به گزارش ورزش سه، محمد خدابنده‌لو ستاره فصل گذشته ذوب آهن که با رد پیشنهاد پرسپولیس، به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی اضافه شد در حاشیه تمرین امروز گل‌گهر در گفت‌وگو با خبرنگار ما عنوان کرد: ما دو هفته در تهران اردو داشتیم و سپس به سیرجان رفتیم و یک بازی دوستانه هم داشتیم. الان هم دوباره به تهران برگشتیم و هفته آینده هم یک اردو در ترکیه داریم.

او در خصوص قرعه‌کشی لیگ گفت: قرعه‌کشی را دیدیم و اولین بازی ما با تراکتور است اما مهم نیست حریف چه تیمی باشد؛ همه بازی ها سخت است و ما هم برای اینکه بتوانیم خودمان را نشان بدهیم و جایگاه خوبی داشته باشیم باید از تمام حریفان بگذریم. انشاالله که بتوانیم در شروع خوب عمل کنیم و خوب پیش برویم.

1677427

خدابنده‌لو درباره پیشنهاداتی که از سوی تیم های مختلف داشت بیان کرد: من یک سال خوب را در ذوب آهن پشت سر گذاشتم و پس از پایان لیگ دو سه پیشنهاد خوب به دستم رسید. با مشورت هایی که انجام دادم گل گهر را انتخاب کردم و امیدوارم بتوانم در این تیم هم عملکرد خوبی داشته باشم و در آینده اتفاقات بهتری رقم بزنم.

وی در خصوص انگیزه اش برای حضور در تیم ملی بزرگسالان گفت: آرزوی هر شخصی است که بتواند به تیم ملی بزرگسالان برسد و من هم این هدف را دارم و امیدوارم این اتفاق برایم رخ بدهد و تیم ملی هم در جام جهانی موفق باشد.

این بازیکن درباره شرایط تیم ملی امید توضیح داد: من به خاطر شرایط سنی ام دیگر به تیم ملی دعوت نمی‌شوم اما هم در دوره قبل همراه با آقای استیلی و هم این دوره با آقای مهدوی‌کیا تیم های خوبی داشتیم. فکر می‌کنم دلیل عدم نتیجه‌گیری‌مان در ازبکستان عدم تجربه بود. قطعا اگر بتوانند شرایطی که بازیکنان و مربی نیاز دارند، مهیا کنند این تیم در ادامه راه موفق خواهد شد چون پتانسیل زیادی دارند و امیدوارم در بازی های کشورهای اسلامی موفق باشند.

1721693

خدابنده‌لو با تمجید از مهدی مهدوی‌کیا گفت: کار کردن با آقای مهدوی‌کیا خیلی لذت‌بخش بود؛ ایشان تفکر جدیدی را به فوتبال ما آورده و این تفکر نیاز به زمان دارد و نمی‌توان با یک دوره مسابقات قضاوت کرد. مطمئنا در آینده حرف های زیادی از ایشان خواهیم شنید. تا جایی که ما با ایشان کار کردیم بی نظیر بودند؛ شاید به خاطر حذف از بازی های ازبکستان همه به نتیجه فکر کنند اما باید توقعات ایشان را برطرف کنند و بعد دنبال نتیجه باشند. فکر می‌کنم این تیم چون دو سال زودتر کارش را شروع کرده حتما موفق خواهد شد.

او در پایان در مورد امیر قلعه‌نویی عنوان کرد: خوشحالم که انتخاب امیر خان بودم. کار کردن با ایشان هم سخت است و هم لذت‌بخش. امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد ایشان را بدهم.

دیدگاه‌ها