کد خبر : 1835454 | 04 مرداد 1401 ساعت 22:01 | 9.4K بازدید | 3 دیدگاه

تمرینات ما خیلی پرفشار است

آرتا: کار با قلعه نویی یعنی داشتن ذهنیت قهرمانی

مدافع گل گهر اعتقاد دارد که هر بازیکنی بخواهد از زیر تمرینات پرفشار فرار کند، با جریمه قلعه نویی مواجه خواهد شد.

آرتا: کار با قلعه نویی یعنی داشتن ذهنیت قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا آرتا مدافع گل گهر در حاشیه تمرین امروز این تیم و درباره انجام تمرینات و شرایط گل گهر به خبرنگار ورزش سه گفت: تمرینات خیلی پرفشاری انجام می دهیم و اول از همه چیز خدا را شکر می کنیم که تمام بازیکنان در صحت و سلامت کامل به سر می برند. برای شروع یک فصل خیلی خوب آماده می شویم. امیدوارم که بتوانیم دل مردم سیرجان را شاد کنیم.

وی درباره روند خوب گل گهر در فصل قبل و هدف این تیم برای فصل جدید اظهار داشت: ما فصل قبل را برای قهرمانی شروع کردیم. بازیکنانی که زیر نظر آقای قلعه نویی کار می کنند، این ذهنیت را دارند که باید برای قهرمانی تلاش کنند. بچه ها هر روز در تمرینات تلاش می کنند. برایمان فرقی نمی کند قرعه مان با چه تیمی باشد. برای کسب نتایج خیلی خوبی می رویم. سال قبل حق ما خورده شد و امیدوارم امسال این اتفاق تکرار نشود.

او در مورد تمرینات فشرده در سیرجان اظهار داشت: هم در سیرجان و هم در تهران در 2 نوبت تمرین می کردیم. تمرینات ما خیلی پرفشار است. هر کسی هم بخواهد از زیر کار در برود، امیر خان با او برخورد می کند. این مسئله برای بازیکنان خیلی خوب است. همیشه تلاش می کنیم و کسی قصد این را ندارد از تمرینات فرار کند. تمرکز بازیکنان روی تمرین است تا همگی بتوانیم خوب کار کنیم.

آرتا در مورد قرعه کشی لیگ جدید و حضور گل گهر برای چند هفته در کرمان گفت: پنج هفته ابتدایی ما در کرمان و سیرجان است. به نظرم اتفاق خیلی خوبی است. از آنجایی که هوای سیرجان خیلی سنگین است و باید از سه روز قبل به آنجا بروید، در نتیجه بدنمان به آب و هوا عادت می کند. با مس کرمان و مس رفسنجان بازی داریم و سه مسابقه نیز داخل خانه است. برایمان فرقی ندارد حریفمان چه تیمی است و ما فقط برای کسب پیروزی به میدان می رویم.

وی درباره تمدید قراردادش نیز گفت: افتخار این را داشتم که باز هم شاگرد آقای قلعه نویی باشم. خیلی خوشحالم که برای پرافتخارترین سرمربی ایران کار می کنم ضمن اینکه گل گهر تیم شهر خودم است و دوست داشتم برای زادگاهم کار کنم. امیدوارم رو به جلو برویم.

او در پایان در مورد اینکه فصل آینده روی او حساب ویژه ای باز می شود، گفت: بازی کردن یا نکردن برایم فرقی ندارد و مهم موفقیت تیم است. می دانم که آقای قلعه نویی من را از نظر فنی قبول دارد و خدا را شکر از نظر اخلاقی هم بازیکن خوبی هستم. برای ما فرقی نمی کند که چه کسی بازی می کند و تنها موفقیت گل گهر مهم است.

دیدگاه‌ها