کد خبر : 1835477 | 05 مرداد 1401 ساعت 09:22 | 29K بازدید | 21 دیدگاه

بارسا 2-2 یووه؛ تساوی با درخشش دمبله و کین

یوونتوس و بارسلونا صبح امروز در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند و به نتیجه تساوی رضایت دادند.

بارسا 2-2 یووه؛ تساوی با درخشش دمبله و کین

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که برای برگزاری اردوی تمرینی و تور پیش فصل خود راهی آمریکا شده است، صبح امروز روبروی یوونتوس قرار گرفت و با نتیجه 2-2 برابر این تیم متوقف شد. 
شاگردان ژاوی هرناندز که پیش از این در یک بازی تدارکاتی برابر رئال مادرید به پیروزی 0-1 رسیده بودند، در این دیدار نیز نمایش قابل قبولی را از خود ارائه کردند و کنترل بازی را در دست داشتند. 
عثمان دمبله، در دقیقه 34 بازی روی پاس گل سرجینیو دست که یک دقیقه قبل به جای سرخی روبرتو وارد زمین شده بود، توانست گل زیبایی را وارد دروازه حریف کند و تیمش را پیش بیاندازد. 

1730444
با این حال مویزه کین اجازه نداد که این برتری دوام زیادی داشته باشد و تنها پنج دقیقه بعد در دقیقه 39 بازی و روی پاس گل خوان کوادرادو، توانست دروازه حریف را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند. 
اما دمبله که به نظر می‌رسد انگیزه‌های بسیاری برای اثبات خودش در زمین دارد، این بار با سرخیو بوسکتس همکاری کرد تا در فاصله یک دقیقه پس از گل یوونتوس، در دقیقه 40 بار دیگر تیمش را پیش بیاندازد و آنها را با پیروزی راهی رختکن کند. 

1730445


ژاوی در ابتدای نیمه دوم دست به تغییرات گسترده زد و شش بازیکن تیمش را تعویض کرد تا فرصت بازی را به تمامی بازیکنانش داده باشد. این در حالی بود که مکس آلگری تصمیم گرفت دقایق بیشتری از بازیکنانش استفاده کند و این تعویض‌ها را در دقیقه 60 انجام داد. 

1730446
تنها هفت دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که مویزه کین باز هم ناجی تیمش شد و روی پاس مانوئل لوکاتلی موفق شد باز هم دروازه بارسا را باز کند تا نبرد بارسا و یوونتوس به نوعی به عرصه خودنمایی او و دمبله تبدیل شده باشد که در ابتدای نیمه دوم جایش را به رافینیا داده بود. 
تعویض‌های متعدد در ادامه این دیدار باعث شد که شرایط بازی تا حدی آرام شود و در نهایت دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند.

دیدگاه‌ها