کد خبر : 1835491 | 05 مرداد 1401 ساعت 10:31 | 20.1K بازدید | 13 دیدگاه

ژاوی: باید به لواندوفسکی بیشتر فرصت بدهیم

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، معتقد است که این تیم باید فرصت‌های بیشتری را برای روبرت لواندوفسکی فراهم کند.

ژاوی: باید به لواندوفسکی بیشتر فرصت بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا صبح امروز در دیداری دوستانه در تور پیش فصل آمریکا به مصاف یوونتوس رفت و با تساوی 2-2 متوقف شد.
دو گل بارسا در این بازی را عثمان دمبله به ثمر رساند و لواندوفسکی در این دیدار هم مانند بازی برابر رئال مادرید موفق نشد دروازه تیم حریف را باز کند تا همچنان منتظر اولین گل خودش با پیراهن بارسا باشد. 
ژاوی پس از پایان بازی درباره عملکرد تیمش در این دیدار گفت:« ما کمی ریتم بازی را از دست داده بودیم. زمین خیس کمکی به ما نکرد و هوا هم خیلی گرم بود. ما نتوانستیم در نیمه اول تسلط کافی بر بازی داشته باشیم. کمی از تیم حریف ضربه خوردیم. باید فشار بیشتری به حریف می‌آوردیم. نکات خوب و جذابی در زمین دیده شد اما ما باید جلوی اشتباهات را بگیریم.»
این مربی کاتالان با اشاره به درخشش دمبله اظهار داشت:« او بازیکنی خاص  و متفاوت است. این برای ما بسیار خوب است. او باید تعیین کننده باشد. همه چنین توانایی‌ ندارد. او باید از ثبات بیشتری برخوردار باشد و گل‌های بیشتری به ثمر برساند. اما من از دمبله‌ای که از ماه نوامبر تا به حال دیده‌ام بسیار راضی هستم و او را بسیار متعهد می‌دانم.»

1711317
او همچنین در پاسخ به سوالی درباره لواندوفسکی اضافه کرد:« او بسیار باهوش است و توپ‌های بسیار کمی را از دست می‌دهد. این بازیکن قرار است به ما بسیار کمک کند. ما باید فرصت بیشتری برای او فراهم کنیم و توپ را برابر دروازه به او برسانیم.»
سرمربی بارسلونا درباره این که آیا این نتیجه برای آنها ناراحت کننده بوده است، مدعی شد:« ما باید تعادل خودمان را در زمین بازی پیدا کنیم. این نتیجه نه ما را خوشحال کرد و نه باعث ناراحتی ما شد.»
ژاوی همچنین با ابراز رضایت از عملکرد پیانیچ ادامه داد:« من از او بسیار راضی بودم. توانایی او با توپ عالی است و همیشه رو به جلو حرکت می‌کند. او توانایی تکنیکی بسیار خوبی هم دارد. باید ببینیم شرایط در نقل و انتقالات چطور خواهد بود. او خیلی خوب بازی کرد.»

دیدگاه‌ها