کد خبر : 1835496 | 05 مرداد 1401 ساعت 10:46 | 12.8K بازدید | 11 دیدگاه

آنچلوتی: به دنبال قهرمانی در سوپرکاپ هستیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید این تیم برای پیروزی برابر آینتراخت فرانکفورت به میدان می‌رود.

آنچلوتی: به دنبال قهرمانی در سوپرکاپ هستیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید صبح امروز به وقت ایران در دیداری دوستانه در تور پیش فصل آمریکا به مصاف کلاب آمه‌ریکا رفت و به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد. 
دو گل رئال مادرید را کریم بنزما و ادن هازارد به ثمر رساندند و در حالی که به نظر می‌رسید رئال در آستانه کسب اولین پیروزی در مسابقات پیش فصل است، تیم حریف موفق شد در دقایق پایانی گل تساوی را وارد دروازه این تیم کند. 
آنچلوتی پس از پایان بازی درباره عملکرد تیمش در این دیدار گفت:« بازی بسیار خوبی بود و ما بهتر از دیدار اول ظاهر شدیم. در نیمه اول، شرایط کمی سخت بود و به مشکل خوردیم اما در نیمه دوم، قدرت بیشتری از خودمان به نمایش گذاشتیم.»
او درباره بازگشت بنزما به ترکیب رئال اظهار داشت:« او همچنان از شرایط فیزیکی خوبی بهره می‌برد اما پس از بازی برابر یوونتوس باید فشار کاری روی او را تا حدی کاهش بدهیم چون به فکر سوپرکاپ و حضور او در آن بازی هستیم.»

1729723


این مربی ایتالیایی همچنین از عملکرد خط دفاعی تیمش تمجید کرد:« رودیگر باید در کنار ناچو بازی می‌کرد و مشخصا مندی هم توانست نمایش خوبی داشته باشد و در کنار وازکز به تیم کمک کند. آلابا گزینه هجومی‌تر ماست و رودیگر گزینه دفاعی‌تر رئال به حساب می‌آید.»
سرمربی رئال درباره نمایش هازارد در این بازی اضافه کرد:« ما به این دیدارها نیاز داریم تا بتوانیم دقایق بیشتری به هازارد در زمین فرصت بدهیم چون من به او نیاز دارم. من از این که می‌توانم در این دیدارها به او فرصت بدهم بسیار خوشحال هستم. هازارد در این بازی نمایشی بهتر از بازی اول برابر بارسا داشت.»
آنچلوتی در پاسخ به سوالی درباره ترکیب تیمش در دیدار سوپرکاپ گفت:«باید از همان بازیکنانی که فاتح لیگ قهرمانان شدند، در آن بازی استفاده کنم. این دیدار عملا ادامه فصل قبل است و ما واقعا می‌خواهیم که این جام را به دست آوریم.»

دیدگاه‌ها