کد خبر : 1835537 | 05 مرداد 1401 ساعت 14:31 | 39K بازدید | 27 دیدگاه

جذب رونالدو غیرممکن است

واکنش قاطع رئیس اتلتیکو به شایعات انتقال رونالدو

انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو هرگونه شایعه در مورد جذب کریستیانو رونالدو را رد کرد.

واکنش قاطع رئیس اتلتیکو به شایعات انتقال رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو پس از پایان فصل گذشته به مدیران یونایتد اعلام کرد که قصدی برای ادامه همکاری با این باشگاه ندارد و به دنبال فرصتی برای جدایی است.  در چند هفته اخیر نام باشگاه‌های زیادی در کنار نام این بازیکن به گوش رسید اما به نظر می‌رسد که هنوز هیچ پیشنهادی به صورت رسمی برای جذب او ارائه نشده و تلاش‌های ژرژ مندس، مدیر برنامه او، هم برای پیدا کردن باشگاهی برای این بازیکن به نتیجه نرسیده است. 

1728996

این در حالی است که مدیران یونایتد به صراحت و بارها به او اعلام کرده‌اند که هیچ تصمیمی برای فروش او ندارند و قصد دارند فصل آینده نیز از حضورش در اولدترافورد بهره ببرند. رونالدو روز گذشته با اریک تن هاخ جلسه ای داشت ولی به نتیجه ای روشن ختم نشد. فوق ستاره پرتغالی همچنان قصد جدایی دارد و اتلتیکو مادرید تنها باشگاهی است که به نظر می رسد می تواند مقصد بعدی او باشد.

1728998

انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو اما این شایعات را قاطعانه رد کرد و گفت:« نمی دانم چه کسی این شایعات را ساخته چون اصلا صحت ندارند. عملا غیرممکن است رونالدو به اتلتیکو بیاید.»

گفته می شود اتلتیکو برای هموار کردن مسیر انتقال رونالدو قصد خارج کردن نام گریزمان از فهرست خود را دارد:« تا جایی که من می دانم خیر. نیاز به 40 میلیون یورو برای رعایت فرپلی مالی داریم ولی در تلاشیم تا از راهی به غیر از فروش بازیکن این مبلغ را تامین کنیم. تیمی فوق العاده در اختیار داریم و با یک مربی بزرگ به دنبال قهرمانی در فصل بعد هستیم.»

دیدگاه‌ها