کد خبر : 1835539 | 05 مرداد 1401 ساعت 14:50 | 49.9K بازدید | 7 دیدگاه

اتمام حجت آنچلوتی با سه بازیکن رئال

کارلو آنچلوتی روی بورخا مایورال، ماریانو و الوارو اودریوسولا برای فصل پیش رو حساب نمی کند.

اتمام حجت آنچلوتی با سه بازیکن رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی دوستانه امروز صبح برابر کلاب امریکا به تساوی 2-2 رسید. این دومین بازی پیش فصل رئال پس از شکست در ال کلاسیکو بود. کارلو آنچلوتی در بازی امروز به اکثر بازیکنانش میدان داد ولی بورخا مایورال، ماریانو دیاز و اودریوسولا یک دقیقه هم به میدان نرفتند تا مشخص شود کارلتو روی آنها برای فصل پیش رو حساب نمی کند.

1730049

در مورد مایورال گفته می شود او با ختافه به توافق رسیده و با قراردادی 5 ساله به ارزش 10 میلیون یورو راهی این تیم خواهد شد. رئال با وجود نیاز به یک مهاجم جدید اما ترجیح داد به مایورال مجوز جدایی بدهد.

1600651

اودریوسولا دیگر بازیکنی است که کارلتو روی او حساب نمی کند. در جناح راست دنی کارواخال گزینه اول است و پس از او لوکاس واسکز قرار دارد. این روزها وینسیوس توبیاس برزیلی هم گزینه دیگر مورد علاقه آنچلوتی برای دفاع راست است ولی به دلیل مشکل پر بودن سهمیه بازیکنان غیراروپایی، توبیاس که قرضی از شاختار برای رئال بازی می کند، فعلا باید برای تیم دوم باشگاه به میدان برود. رئال می تواند تا پایان فصل بند خرید 18 میلیون یورویی او را فعال کند.

1723640

به ماریانو هم مثل یکی دو فصل گذشته گفته شده که باید رئال را ترک کند اما او که یک سال دیگر قرارداد دارد و همچنان مخالف جدایی است و با وجود نیمکت نشینی های متوالی قصد دارد تا پایان قراردادش بماند.

دیدگاه‌ها