کد خبر : 1835549 | 05 مرداد 1401 ساعت 17:10 | 47K بازدید | 14 دیدگاه

ستاره برزیلی اعصاب ندارد

نیمار به هم‌تیمی سابق: زیاد صحبت می‌کنی!

نیمار پاسخ مصاحبه توماس مونیه، هم‌تیمی سابق بلژیکی خود را داد.

نیمار به هم‌تیمی سابق: زیاد صحبت می‌کنی!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار به نظر یک روز راحت و بی دردسر ندارد و هر لحظه باید منتظر یک تنش و حاشیه جدید باشد. حتی پیش فصل خوب با پی اس جی نیز باعث نشده ستاره برزیلی رنگ آرامش را ببیند. هفته‌هاست او به کانون شایعه تبدیل شده و اخبار زیادی در مورد اینکه قرار است وارد فهرست فروش پی‌اس‌جی شود، منتشر شده. نیمار خود اما هیچ تمایلی برای جدایی ندارد و این را همواره در مصاحبه‌هایش تاکید کرده است.

1730588

این بار او مورد کنایه و انتقاد یک هم‌تیمی سابق قرار گرفته است. توماس مونیه که دو سال با نیمار در پاریس هم‌تیمی بود، اعتقاد دارد او جادوی خود را در پی‌اس‌جی از دست داده است.

1730589

 مونیه در مصاحبه جدید خود گفت:« زمانی که نیمار برای بارسا بازی می‌کرد، من طرفدارش بود. برتری 6-1 بارسا برابر پی‌اس‌جی در سال 2017 را باید به نام نیمار نوشت و اگر 10 ساله بودم، قطعا پوسترش را روی دیوار اتاقم می‌چسباندم ولی او از زمانی که به پی‌اس‌جی پیوست، جادویش را از دست داد.»

1730590

این اظهارنظر مونیه از سوی نیمار بی پاسخ نماند و ستاره برزیلی زیر پست یکی از صفحات اینستاگرامی که مصاحبه مونیه را بازتاب داده بود، نوشت:« این پسر زیادی حرف می‌زند.»

دیدگاه‌ها