کد خبر : 1835550 | 05 مرداد 1401 ساعت 16:07 | 47.7K بازدید | 13 دیدگاه

با قراردادی یک ساله؛

رسمی؛ لوییس سوارز بالاخره به خانه بازگشت

لوئیس سوارز، ستاره گلزن و سابق بارسلونا و اتلتیکومادرید، با قراردادی یک ساله به باشگاه ناسیونال اروگوئه پیوست.

رسمی؛ لوییس سوارز بالاخره به خانه بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، لوییس سوارز دوران ورزشی خود را در همین باشگاه ناسیونال آغاز کرد و اولین بازی خود را در سن 18 سالگی در می سال 2005 انجام داد. پس از یک فصل کامل بازی در این باشگاه، لوییس سوارز به خرونینخن هلند و سپس در سال 2006 به آژاکس رفت. او در ادامه و بیش از یک دهه برای تیم هایی چون لیورپول، بارسلونا و اتلتیکومادرید بازی کرد و به تمامی افتخارات از جمله کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. بالاخره سوارز 35 ساله در پایان فصل گذشته اتلتیکو مادرید را ترک کرد و به کشور خود بازگشت. لوییس سوارز بهترین گلزن تاریخ اروگوئه است و حالا می خواهد در چهارمین جام جهانی خود شرکت کند.

1730594

لوییس سوارز در ویدئویی که در صفحه خود منتشر کرده، گفت: "اول از همه می خواهم از محبت زیادی که در چند روز اخیر به من و خانواده ام نشان داده اید تشکر کنم. همین امر رفتار شد که امکان بازگشت به ترکیب ناسیونال برایم فراهم شود و من با این باشگاه به توافق رسیدم. امیدوارم بتوانیم از این مرحله جدید نهایت استفاده را ببریم و در روزهای آینده یکدیگر را ببینیم."

همچنین خوزه فوئنتس، رئیس باشگاه ناسیونال از هوادارانی که کمپین بزرگی در شبکه های اجتماعی راه اندازی کرده بودند تا لوییس سوارز را متقاعد کنند تا به کشور خود بازگردد و برای این باشگاه به میدان برود، تشکر کرد.

1730593

دیدگاه‌ها