کد خبر : 1835552 | 05 مرداد 1401 ساعت 16:21 | 32.6K بازدید | 37 دیدگاه

طعنه لوکاس واسکز

کنایه سنگین به بارسا؛ ال‌کلاسیکو برای ما تمرینی بود

لوکاس واسکز پس از تساوی رئال برابر کلاب آمریکا و در پاسخ به سوالی در مورد بارسلونا به این تیم کنایه زد.

کنایه سنگین به بارسا؛ ال‌کلاسیکو برای ما تمرینی بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بامداد امروز در سن فرانسیسکو برابر کلاب آمریکا به تساوی 2-2 رسید. این دومین بازی دوستانه رئال در تور آمریکا بود. برای رئال کریم بنزما و ادن هازارد گلزنی کردند تا این تیم پس از شکست برابر بارسا به یک تساوی دست پیدا کند. بازی بعدی رئال برابر یوونتوس در لوس آنجلس خواهد بود.

1730536

لوکاس واسکز که در این بازی یک پنالتی برای رئال گرفت، در پایان مسابقه گفت:« مشخص بود که حریف آماده تر از ماست چرا که بازی های بیشتری نسبت به ما انجام داده بود. این دومین بازی پیش فصل برای ما بود و رفته رفته به ریتم مناسبی خواهیم رسید. بهتر و بهتر می شویم و در همین بازی هم نشانه هایی از پیشرفت فرم بدنی را نشان دادیم.»

لوکاس ادامه داد:« دوست دارم به عنوان مدافع هافبک راست بازی کنم. این پست مورد علاقه ام است و اجازه می دهد بیشتر در حملات تیم و گلزنی مشارکت داشته باشم. امروز بازگشت بنزما هم به خوبی روی کیفیت تیم تاثیر گذاشت. او سال به سال بازیکن بهتری می شود و غیبتش همواره به چشم می آید. کریم بهترین بازیکن دنیاست.»

1730535

بارسلونا و تقویت در بازار تابستانی:« بله، این کاملا مشهود است که بارسا خودش را با جذب بازیکنانی خوب تقویت کرده و قطعا رقیبی سرسخت تر از فصل قبل برای ما خواهد بود.»

خوشحالی زیاد بارسا از پیروزی در ال کلاسیکو:« هر تیمی اهداف خودش را دارد. برای بارسا پیروزی در ال کلاسیکو اهمیت داشت ولی ما به این بازی به عنوان تمرینی برای سوپرکاپ اروپا و بازی حساس بعدی نگاه می کردیم. مهمترین بازی برای ما سوپرکاپ برابر فرانکفورت است و سپس بازی  هفته اول لالیگا.»

دیدگاه‌ها