کد خبر : 1835562 | 05 مرداد 1401 ساعت 16:33 | 12.1K بازدید | 2 دیدگاه

کیم مین جائه در لیگ ایتالیا؛

رسمی؛ جانشین کولیبالی در ناپولی اهل کره است

کیم مین جائه، مدافع اهل کره جنوبی باشگاه فنرباغچه با قراردادی سه ساله و دستمزدی 2.5 میلیون یورویی در فصل راهی تیم ناپولی شد.

رسمی؛ جانشین کولیبالی در ناپولی اهل کره است

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی کالیدو کولیبالی، ستاره سنگالی و باتجربه ناپولی و انتقال 40 میلیون یورویی او به باشگاه چلسی در اوایل این ماه میلادی، مدیران باشگاه ایتالیایی به دنبال تقویت خط دفاعی خود بودند و پس از جذب لئو اوستیگارد از برایتون، کیم مین جائه از باشگاه فنرباغچه را نیز با قراردادی به‌مدت سه فصل و تا سال 2025 به‌خدمت گرفت.

1730601

مدیران ناپولی بند آزادسازی این مدافع میانی و 25 ساله کره‌ای را پرداخت کرد و موفق به جذب او شد. قرارداد کیم مین جائه با ناپولی سه ساله و با گزینه تمدید برای دو فصل دیگر و با دستمزد حدود 2.5 میلیون یورو در هر فصل است. همچنین این توافق شامل یک بند آزادسازی 45 میلیون یورویی است که از سال دوم به بعد برای باشگاه‌های خارج از ایتالیا فعال خواهد شد. 

کیم مین جائه به‌زودی به رختکن تیم لوچیانو اسپالتی ملحق خواهد شد و در اردوی پیش فصل این تیم شرکت می‌کند. ناپولی در اولین بازی فصل خود در تاریخ 15 آگوست برابر هلاس ورونا به میدان می‌رود و ممکن است لوچانو اسپالتی در این بازی از کیم مین جائه در ترکیب خود بهره گیرد. این بازیکن فصل گذشته ۳۱ بار برای فنرباغچه بازی کرد و یک بار موفق به گلزنی شد. 

دیدگاه‌ها