کد خبر : 1835563 | 05 مرداد 1401 ساعت 16:46 | 49.1K بازدید | 16 دیدگاه

پس از کُنده، آسپلیکوئتا و آلونسو

بارسلونا دست‌بردار نیست؛ شکنجه چلسی ادامه دارد

جذب ژول کنده پایان کار بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی نیست.

بارسلونا دست‌بردار نیست؛ شکنجه چلسی ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، در بارسلونا خوشبینی زیادی به جذب ژول کنده، مدافع فرانسوی سویا وجود دارد و اینکه سریع‌تر از تصورات، قراردادی رسمی با او امضا کنند اما این پایان کار بارسا در نقل و انتقالات تابستانی نخواهد بود. تیم مدیریت ورزشی بارسلونا قصد دارد هر دو جناح راست و چپ را نیز تقویت کند. موضع بارسا در این زمینه روشن است و دیر یا زود، دو مدافع چپ و راست جذب خواهند شد.

1729897

در سمت چپ جوردی آلبا بدون رقیب است و سمت راست نیز نیاز شدید به تقویت دارد. نه سرجی روبرتو و نه سرجینیو دِست بازیکنانی نیستند که بتوانند سمت راست بارسا را بیمه کنند. برای این مهم، باشگاه کاتالان روی جذب دو بازیکن چلسی نظر مثبت دارد؛ سزار آسپلیکوئتا برای سمت راست و مارکوس آلونسو برای چپ. آسپلیکوئتا همچنین توانایی بازی در قلب خط دفاع را هم دارد و این برای هر دو طرف یک نقطه قوت محسوب می‌شود.

1724789

با دو بازیکن توافقات لازم صورت گرفته ولی مشکل اصلی رسیدن به توافق با چلسی است. بارسا در انتقالات امسال و در همه جبهه‌ها توانسته چلسی را شکست دهد. ابتدا کریستنسن به‌عنوان بازیکن آزاد از چلسی به بارسا پیوست. سپس عثمان دمبله تصمیم گرفت با رد پیشنهاد چلسی قراردادش با بارسا را تمدید کند و در نهایت نوبت به رافینیا و کنده رسید.

1722768

توماس توخل، سرمربی چلسی اخیرا به صراحت گفت که آسپلیکوئتا را حفظ خواهند کرد ولی مدیران بارسا خوشبین هستند که هر دو بازیکن را از چلسی جذب کنند. علی‌رغم اتفاقات اخیر، روابط بارسا با مالک جدید چلسی خوب است ولی باید دید این رابطه مثبت کمک خواهد کرد بارسا آسپلیکوئتا و آلونسو را به‌خدمت بگیرد یا خیر. در صورت ناکامی، بارسا به سراغ گزینه‌های دیگر رفت چرا که تقویت سمت راست و چپ تیم، درخواست مستقیم ژاوی است.

دیدگاه‌ها