کد خبر : 1835564 | 05 مرداد 1401 ساعت 17:01 | 33.4K بازدید | 9 دیدگاه

عثمان دمبله:

خیلی خوشحالم؛ همه چیزم را برای بارسا می‌دهم

عثمان دمبله پس از دو گلی که بامداد امروز به یوونتوس زد، از شرایط خود در بارسلونا ابراز خوشحالی و رضایت کرد.

خیلی خوشحالم؛ همه چیزم را برای بارسا می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، داستان تمدید قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا پایانی خوش داشت. پس از مدت‌ها کشمکش، دمبله قراردادش را دو سال دیگر تمدید کرد و به این‌ترتیب تا 2024 ماندنی شد. ستاره فرانسوی قراردادش با بارسا تمام شده بود و به‌عنوان بازیکن آزاد می‌توانست راهی تیم بعدی خود شود ولی اصرارهای ژاوی و تمایل خود دمبله برای اثبات ارزش‌هایش سبب شد او از جدایی منصرف شود.

1730527

دمبله سال 2017 به بارسا پیوست ولی به دلیل مصدومیت‌های متوالی نتوانست ثابت کند ارزش 105+40 میلیون یورو هزینه انتقالش را داشته است. او فصل گذشته در نیم فصل دوم فوق العاده بود و انتظار می‌رود این درخشش، فصل بعد نیز ادامه داشته باشد. دمبله بامداد امروز در بازی دوستانه برابر یوونتوس دو گل تماشایی به ثمر برساند.

او در پایان بازی گفت:« تیم شرایط خوبی دارد. تور آمریکا به‌خاطر دمای بالای هوا و پروازهای طولانی دشواری‌های خودش را دارد ولی تیم تمرینات خوبی داشته و حس مثبتی در اردو می‌بینم.»

1730444

دمبله در مورد دو گلی که به ثمر رساند گفت:« این دو گل به من اعتماد به نفس زیادی می‌دهند و بسیار خوشحالم. اطمینان مربی را با خودم دارم و این فاکتور مهمی است. همچنین هم‌تیمی‌هایم نیز برایم ارزش زیادی قائل هستند. برای یک بازیکن، داشتن اعتماد مربی و هم‌تیمی‌ها بسیار حائز اهمیت است. از شرایط فعلی بسیار راضی هستم و همه چیزم را برای این باشگاه خواهم داد.»

دیدگاه‌ها