کد خبر : 1835569 | 05 مرداد 1401 ساعت 17:40 | 52.5K بازدید | 22 دیدگاه

اولیور کان:

در مورد جذب رونالدو بحث کردیم، به نتیجه نرسیدیم!

الیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ تاکید کرد این باشگاه علاقه‌ای به اقدام در مورد انتقال کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی یونایتد ندارد.

در مورد جذب رونالدو بحث کردیم، به نتیجه نرسیدیم!

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک سال از انتقال کریستیانو رونالدو، ستاره 37 ساله و پرتغالی به اولدترافورد سپری شده و عدم صعود این تیم به لیگ قهرمانان اروپا و انفعال در بازار تابستانی، باعث شده این بازیکن تصمیم به جدایی بگیرد. بعد از غیبت در تمرینات پیش فصل و تور آسیایی منچستریونایتد، کریستیانو رونالدو دیروز بالاخره در تمرینات حضور پیدا کرد و البته به نظر این اقدام نیز تاثیری در تمایل این مهاجم گلزن به جدایی ندارد.

1725851

از بایرن مونیخ در هفته‌های اخیر به‌عنوان یکی از مقاصد احتمالی کریستیانو رونالدو برای فصل بعد نام برده شده، اما مدیران این باشگاه به کرات این شایعه را تکذیب کرده‌اند. امروز نیز اولیور کان در مصاحبه‌ای مدعی شد کریستیانو رونالدو بازیکنی بزرگ و توانمند است، اما انتقال او به بایرن مونیخ در برنامه‌های این باشگاه جایی ندارد.

اولیور کان به نشریه بیلد گفت: "ما در مورد وضعیت کریستیانو رونالدو و احتمال جذب این بازیکن در جلسه هیئت مدیره باشگاه بحث کردیم. من او را یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال می‌دانم. اما ما به این نتیجه رسیدیم که علی‌رغم توانایی بالای کریستیانو رونالدو، او در حال حاضر با فلسفه باشگاه بایرن مونیخ سازگاری ندارد."

دیدگاه‌ها